Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har ett par "böjda" aluminiumstigbyglar på min sadel ich jag undrar vilket håll böjen ska vara på? Spelar det någon roll? Just nu...
Svar
1
· Visningar
2 048
Western Måste fråga, vad är stora ringen på stångbettet till för? Typ på detta bett...
Svar
5
· Visningar
2 179
Senast: Noteca
·
Distans Fundera på attityden som är bland seniorerna som ligger utan för landslaget. Många elak kommentarer och avundsjuka, och blev ju ett...
Svar
4
· Visningar
2 312
Senast: AHPP
·
Islandshäst Jag är nu på jakt efter en ny sadel. Jag har enbart testat en Hilbar Royal Delight, 17", 32 i bomvidd än så länge till min häst som...
Svar
1
· Visningar
1 180
Western Någon som har koll på vad detta är för sadel, något att ha ?
Svar
1
· Visningar
1 486
Senast: Licorice
·
Islandshäst Finns det regler för när man inte längre får tävla i lätt klass? Kan man bli typ uppklassad? Hur går det till isåfall? Anledningen till...
Svar
10
· Visningar
2 251
Senast: yew98fq
·
Dressyr Lite konstig rubrik, men jag kom inte på något bättre;) Jag undrar vad ni som tränar/tävlar Dressyr aktivt gör för hälsocheckar...
2
Svar
32
· Visningar
5 232
Senast: mackan
·
Dressyr Tänkte att det vore kul att samla sitsövningar på ett ställe. Så vet ni någon bra skriv gärna!
2
Svar
22
· Visningar
5 002
Islandshäst Någon som sett den på Göteborgs filmfestival? Finns fortfarande chansen om du bor i närheten, på måndag kl.16.30...
Svar
0
· Visningar
951
Senast: hljomalind
·
Körning Nån som vett nått om den här http://adelssons.jetshop.se/oxer-p-103-c-152.aspx Priset är ju ok, men hur är kvalitén? Funkar den till...
Svar
7
· Visningar
4 393
Senast: Niela
·
Körning Någon som har gjort de? och vilken färg/spray har ni då haft? Jag har ju en rockard som är skogsgrön/vinröd.. inte alls mina färger...
Svar
4
· Visningar
2 033
Senast: Niela
·
Hoppning Hej! :) Vet att jag en gång jobbade utifrån en modell med min tränare där jag satte upp mål inom träning och tävling, såg ut som en...
Svar
0
· Visningar
1 420
Senast: Sarasaraaa
·
Fälttävlan Let´s talk about underskänkel.... nä.... Jag är sugen på övningar som ger en bättre/starkare underskänkel. Jag lägger den på FT...
Svar
4
· Visningar
3 016
Senast: Lady_D
·
Islandshäst Hej! Jag har funderat på om min häst inte skulle gå mycket bra på bettlöst och tänkte därför höra om era erfarenheter när det gäller...
Svar
17
· Visningar
3 949
Senast: Paulina
·
Islandshäst Varför har islandshästar speciella träns utan käkrem och pannband? *isis-nybörjare*
Svar
7
· Visningar
1 877
Senast: Linnea_
·
Islandshäst Varför är det inte fler islandshästryttare som rider distansritt? Tycker det verkar som att många islandshästryttare rider långturer...
2
Svar
26
· Visningar
5 955
Senast: Popcorn
·
Trav Nu inför årets hingstval undrar jag hur det är på marknaden när gäller efterfrågan på helsyskon. Om det finns en avkomma som går hyfsat...
Svar
10
· Visningar
2 298
Senast: Masse
·
Trav :bow:Läge för värsta hyllningstråden. Bara att vara med fyra gånger! Det är nästan mäktigare att vinna efter flera försök
Svar
10
· Visningar
1 970
Senast: Tingeling
·
Körning Jag tänkte köra in min islännning (c-ponny) som är ca 135 cm hög. Inte slank men inte super grov heller. Men jag vet inte riktigt vad...
Svar
5
· Visningar
1 802
Senast: djezima
·
Islandshäst Har funderat en del på det här med tempo i tölt på tävling, någon som har bra film/filmer på de olika tempona? Gärna en T5 oxå :)
Svar
0
· Visningar
885
Senast: Layka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp