Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Vid köp av häst skriver ju givetvis båda parter under ett varsitt kontrakt, och köparen tar över registreringshandlingarna m.m. Hur gör...
Svar
8
· Visningar
12 803
Senast: Magrinette
·
K
Hästmänniskan Hej skulle vilja veta lita om Lillerud naturbruksgymnasium. Någon som gått där? är det bra? svårt att komma in? Ja du kan vell berätta...
2
Svar
24
· Visningar
2 477
Senast: _smiles
·
Gnägg Goers Way busar i hagen en senvinterdag.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: goerleena95
·
Gnägg Goers Way visar upp sig i hagen!
Svar
0
· Visningar
136
Senast: goerleena95
·
Gnägg Pretty Vision i sitt tidigare hem i Frankrike. Importerades till Sverige år 2004.
Svar
0
· Visningar
153
Senast: goerleena95
·
Gnägg Bilden är tagen under en fribetäckning mellan Goers Way och Pretty Vision.
Svar
0
· Visningar
150
Senast: goerleena95
·
Gnägg Min häst Goerleenas andra föl, My Amazing Braveheart född år 2000.
Svar
0
· Visningar
170
Senast: goerleena95
·
Hästmänniskan Vill jag ha! Jag letar och letar, och nu tryter inspirationen. Här är förutsättningarna: Maxpris 150 000 Diesel Ska kunna...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Rydberg
·
R
Hästmänniskan Hej, har äntligen köpt våran efterlängtade transport, var nere på mässan och kom överens med en säljare att köpa just den fysiska...
Svar
13
· Visningar
2 063
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Har så dålig koll på det där med försäkringar så berätta gärna hur man försäkrar en häst och i vad osv. Vad betyder...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Mynta2
·
E
Hästmänniskan (om denna tråd ligger fel ber jag vänligast att den flyttas rätt) Funkar detta som kontrakt? Är det giltigt? Ska jag lägga till...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: DubbelAnnika
·
S
Hästmänniskan Jag letade hästtransport till min nya häst runt dec.månad. Hittade ett släp jag ville ha som va helt i nyskick. Jag stressade inte...
Svar
9
· Visningar
1 588
Senast: __Stilett__
·
Hästmänniskan Ja vet att det är tjatigt med alla dessa massörtrådar men jag funderar på om det är ett kroppsligt tungt arbete. Har kollat i andra...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: ZorréZaid
·
B
Hästmänniskan Vad gör du idéellt för din klubb? funktionär på tävlingar? hjälper till på städdagar? bidrar med småutrustning till skolhästarna...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Bellapops
·
E
Hästmänniskan Ni distansare/ni som rider mycket, hur tränar ni er själva för att orka rida så långt/länge som ni gör? Själv som glad amatör känner...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Horsen
·
C
Hästmänniskan För mig är känns det helt främmande att inte ens ha vet.vårdsförsäkring, men jag vet ett fåtal och läser en del trådar här där folk inte...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 316
Hästmänniskan Hur lång uppsägningstid har ni i era stall? Funderar på att Ev. byta stall, mamma sa att uppsägningstiden här i nudvarande stallet är...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Ni som har få hästar (typ 2 :angel: ) hemma. Var gör ni av bajset? Jag har ingen egen mark att sprida det på. Dessutom blir det ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 919
Senast: Guld
·
Hästmänniskan Hur har ni gjort i era stall ang. fodringar o dyl., ni som står i kollektiv stall? Min häst åkte till min syster idag men jag har en så...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej! Undrar om någon har några bra sidor från Tyskland där dom säljer islandshästar? Ska ev köpa därifrån i höst. Tacksam för svar!:D
Svar
3
· Visningar
741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp