Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur har ni gjort i era stall ang. fodringar o dyl., ni som står i kollektiv stall? Min häst åkte till min syster idag men jag har en så...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej! Undrar om någon har några bra sidor från Tyskland där dom säljer islandshästar? Ska ev köpa därifrån i höst. Tacksam för svar!:D
Svar
3
· Visningar
741
G
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Vänder mig till er som är kunniga inom hästjuridiken. Har ställts inför ett något annorlunda dilemma.. En person i min...
2
Svar
34
· Visningar
2 571
Senast: Gnist
·
Hästmänniskan En liten fråga.. Hur många procent av priset brukar man betala i handpenning? tacksam för svar
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Linduzz
·
Hästmänniskan Har börjat fundera lite efter att ha sett hingstar till salu som inte varit godkända. Missförstå mig rätt..men finns det någon "mening"...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 832
Senast: Bubbla
·
M
Hästmänniskan Finns det ngn här som har utebox (ar) till sin häst? Jag funderar på det då jag endast ska ha plats för 2 hästar o har ingen färdig...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: Hambo
·
P
Hästmänniskan Hej. I sommar skall jag inreda två boxar under en loge. Där är det nu stampad jord, kan det räcka att halma ordentligt ovanpå där, eller...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: pialotta
·
J
Hästmänniskan Hej, Jag heter Jennifer och är 26 år. Jag har varit meddlem ett tag, men hade inte tid/ lust att skriva vem jag är. Eftersom min...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: bonde
·
Hästmänniskan Har satt ut en sadel till salu och fått ett mejlsvar som i princip lyder så här: Jag tar din sadel. Kan du skicka den med post eller...
2
Svar
32
· Visningar
2 638
Senast: Elute
·
B
Hästmänniskan En gammal kompis berättade att hon chipmärkte sin häst för några år sedan, men idag går inte chipet att hitta. Det har alltså vandrat...
Svar
9
· Visningar
2 050
Senast: bobo
·
J
Hästmänniskan Hej på er alla hästmänniskor. Jag kan ingenting om hästar, men jag har en stilla fråga. Den har ganska stor betydelse för mig, så jag...
Svar
18
· Visningar
2 967
Senast: starcraft
·
A
Hästmänniskan Någon som vet på en höft vad en vallblandning kostar för ca 1 ha??? Behöver inget exakt bara på ett ungefär.
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Lazy Lady
·
Hästmänniskan Ska man lägga sådana trådar här tro? Annars får moderator gärna flytta! Jag och min mor funderar på att köpa ett föl till hösten, dvs...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: elle12
·
T
Hästmänniskan Jag bär på en liten dröm om att jobba med hästar inom sjukvård och hälsovård och har börjat titta på denna utbildning. Utbildningen är...
2
Svar
23
· Visningar
5 155
L
Hästmänniskan Vart skall jag leta om jag vill titta på en speciell häst genom stamboksregistret?
Svar
9
· Visningar
897
Senast: Chlo
·
Hästmänniskan När jag rider känns hela min högersida jättekonstig. Höger fot ligger inte lika bra i stigbygeln som vänster fot, har svårare för att...
Svar
3
· Visningar
1 067
G
Hästmänniskan Jag har varit och tittat på en gård, som är ett dödsbo med många arvtagare/säljare. En av dem hävdar att han har nyttjanderätt på den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 719
Hästmänniskan Från Danmark eller Tyskland. Hur dyrt är det med transport och karens och allt? Hur länge står dem i karens? Är det både i Sverige och...
Svar
9
· Visningar
2 967
Senast: Immer
·
M
Hästmänniskan Sökte bland de gamla trådarna, men har inte hittat några personliga erfarenheter från någon som exporterat hästar till Finland. Hur...
Svar
4
· Visningar
2 487
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan vilka sorters grossister finns det inom svenska hästföretag? Alltså om jag skulle få för mig att starta ett hästutrustnings företag...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp