Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan Vill ha tips och råd av er bukefalister! Vad ska man träna för att få rätt muskler för ridning? Mitt veckoschema ser ut ungefär såhär...
2
Svar
33
· Visningar
3 397
Senast: Egonson
·
K
Hästmänniskan Hej har flyttat min häst till lösdrift.:love: När jag frågade om kontrakt så hade han inget så jag erbjöd mig att söka runt lite på...
Svar
4
· Visningar
1 610
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Hej allihopa Har tagit mod till mig att bli medlem i detta kunniga forum. Som nybörjare behöver man ta hjälp av andra. Jag har ett...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 103
Senast: Ponnymorsan
·
Hästmänniskan Ungefär hur ligger priserna på stallplatser i Danmark och England? (tänker mig stall med bra kommunikationer från centralal delar i...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Oggie
·
Hästmänniskan Har hört att det finns nya bestämmelser om att man måste ha tre trådar i stängslet. Annars ska tydligen inga försäkringar gälla om...
Svar
12
· Visningar
1 552
Senast: Trissa
·
Gnägg Jag och Poppy tar en liten tupplur innan det är dags för exmoorriks!
Svar
0
· Visningar
121
Senast: girly
·
Svar
0
· Visningar
242
Senast: _L_
·
Hästmänniskan Hur är det nu? Behöver man ha pass för att avliva sin häst, om den inte ska gå till livsmedel? Jag var helt säker på att man inte...
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: AnnaKarinA
·
Hästmänniskan jag och min sambo ska köpa en gård .. och ha tänkt hyra ut några boxar sen... och nu undra jag va man kan ta i stallhyra..??? vi...
2
Svar
33
· Visningar
3 187
Senast: DuploBit
·
B
Hästmänniskan nån som går eller har gått på Uddetorp och kan dela med sig av sina erfarenheter därifrån?? :)
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: Iso
·
Hästmänniskan Jag bor ju i Norge men hästen är svensk, registrerad i ASVH. Jag trodde att han skulle få pass från Norge, men dom sa att jag skulle...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Centaur
·
L
Hästmänniskan Har nu fått erbjudande om att köpa tillbaka mitt gamla varmblodssto på 16 år av hennes nuvarande ägare. priset dom satt på henne är 10...
Svar
15
· Visningar
1 184
Senast: shampiz
·
Hästmänniskan Ska iväg och kolla på ett varmblodssto imorron Har ni några tips på vad jag ska vara uppmärksam på och vilka frågor jag ska ställa?Jag...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Luleå
·
J
Hästmänniskan Hej, Jag är ny här i forumet, och hystar in en fråga direkt. Jag är på väg att bygga en liten hästgård, och tänkte då ha ett stall...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Om lösa hundar? Sä här är det: Idag när jag var ute med ungarna och hästen (inte första gången detta händer) så går vi in på en skogsväg...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 782
Senast: allroundhästarna
·
Hästmänniskan Jag har en åker på 8 ha nyinsådd vall men ingen som kan skörda åt mig. Han som tog småbalsensilage till mig förra året vill inte göra...
2
Svar
23
· Visningar
2 246
Senast: gylle
·
Hästmänniskan Har nyligen hittat en bra medryttare till hästen. Jag är i stort behov av en, och kommer vara det till hösten också. En sak jag funderat...
Svar
12
· Visningar
1 901
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Varje gång jag ska tävla klarar jag inte av att äta. Jag blir illamående när jag försöker äta, men även för att jag inte äter. Efter...
Svar
15
· Visningar
2 110
R
Hästmänniskan Hur många av er som rider har intresse för att själva träna? Är det viktigt för hästens skull att stärka mage och bäckenmuskulatur...
Svar
5
· Visningar
2 685
Senast: Stopek
·
T
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha hjälp av så många som möjligt när det gäller att hitta seriösa transportörer av hästar, från england t södra...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp