Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Tycker ni att det är ett okej pris med 1500 i månaden för att rida en ponny 4 dagar i veckan eller tycker ni man bör sänka priset ...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 227
Senast: annmarie
·
F
Hästmänniskan Pâ nya stället ligger brunnen typ i hagen...kan vattnet bli förstört av hästarnas pink....det är maken som läst ngt pâ internet och fâtt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 585
Senast: fnorr
·
Hästmänniskan Handpenning? Har en kanske ganska korkad fråga, Men frågar man inte får man inget veta=) NÄr är man tvungen att betala tillbaka...
2
Svar
28
· Visningar
2 539
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Vet inte om detta ligger på rätt ställe. Ligger det fel ber jag moderatorn flytta tråden till något mer passande ställe. Hur många...
Svar
3
· Visningar
1 754
Senast: Penny_Lane
·
C
Hästmänniskan Ska ev. söka ett hästjobb på England eller Irland och ska skicka mail/brev till några stall som folk tipsat mig om, men frågan är VAD...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: MulleMonster
·
Svar
0
· Visningar
149
Senast: ino_124
·
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Madeleen
·
Hästmänniskan Hur ofta strör ni eran lösdrift o med hur mycket? Mockar ni varje dag? Hur många höbalar ställs in i månaden? Jag vill veta vad ni...
Svar
12
· Visningar
1 057
Senast: hillevie
·
G
Hästmänniskan Jag håller på att köpa häst :smirk: Undrar nu över veterinär besiktningen som görs. Den kommer att sättas till köpesumman, vad kostar...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Så har det då blivit dags för mitt stall nu i kommande vecka, givetvis en dag som inte passar mig.... Vad jag är furundrad över är...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
19 653
Senast: Immer
·
B
Hästmänniskan När jag ska sitta av så brukar jag göra det med ett litet hopp, men på sista tiden så verkar min teknik ha ändrats.. Nu när jag hoppar...
Svar
16
· Visningar
1 732
Senast: Black_Moon
·
Hästmänniskan Har ni bara lagt över försäkringen på er eller har ni bytt?
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Yrja
·
L
Hästmänniskan Våran paddock e stenhård,vet inte vad vi ska göra?har harvat men då kommer d bara upp massa sten.Vad göra ?hur hade ni gjort?tänkte köpa...
Svar
13
· Visningar
2 029
Senast: heidi maria
·
Hästmänniskan Vad finns det för salusidor på nätet med hästar till salu på Irland/Storbrittanien. Som annonsdirekt och hastnet?
Svar
13
· Visningar
12 966
Senast: MulleMonster
·
Hästmänniskan Det ska bli ändringar i stallet. nu har hästarna det så här: Dom får mat mellan kl 06:30-07:30, kraft o hö. Kommer ut vid 08:30...
2
Svar
25
· Visningar
2 266
Hästmänniskan *långt* Jag har två problem, lustigt nog inkluderar båda en "ridning förbjuden" skylt... En sån här: Problem 1: På en av...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 602
Senast: Cheers
·
M
Hästmänniskan Är det någon som vet hur man gör?? Har ni varit på "turridning" utomlands, vad tycker ni har varit bra / dåligt? Är det någon annan här...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: Midi
·
G
Hästmänniskan Är det någon här som vet vad som gäller för dom som driver ridskolor? Jag undrar eftersom det finns en "konstig" ridskola utanför stan...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: Hambo
·
Svar
0
· Visningar
277
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp