Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Jag har en unghäst som jag tyckte mig nästintill ha hittat den perfekta stallplatsen. Stora och kuperade hagar, lekkompisar och schysta...
2
Svar
38
· Visningar
4 720
Senast: zillax89
·
F
Hästmänniskan Finns det någon mera där ute i vårat avlånga land. Som har trott att man har haft riktigt bra vänner, i stallet man stått. Hjälp till...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 604
Senast: florello
·
Hästmänniskan Jag fick höra av en vän igår att det är vanligt att ryttare ofta har ett större mellanrum mellan lillfingret och ringfingret än vanligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 897
T
Hästmänniskan Hej. har lite funderignar kring ett stall som jag var med mina kompisar & red i, det är ett försäljningsstall men just nu cirka 8...
Svar
10
· Visningar
2 921
Senast: _Blippan66_
·
I
Hästmänniskan Hur gör ni för att träna era? Ex.vis om ni har diskbråck, skollios, svaga rygg muskler osv osv. Hur gör ni med ridningen? Vilken...
Svar
16
· Visningar
5 335
Senast: PulverTroll
·
Hästmänniskan Finns det nån sida där man kan jämföra olika försäkringsbolag? Har just nu agria o dom e ju svindyra..men det kanske är lika dyrt...
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Ja så står det på endel skor/kängor/stövlar som är gjorda för att användas i stall/ladugårdsmiljö, men, vad är de behandlade med? Jag...
2
Svar
38
· Visningar
2 625
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Jag måste vara extremt känslig i ansiktet!! :cool: Det gör ont vid bara -13 när jag rider ut! Jag har en rånarluva som går över...
Svar
18
· Visningar
1 801
Senast: Araminta
·
B
Hästmänniskan någon som vet att man kan ladda ner den gratis nånstans? :bow:
Svar
12
· Visningar
3 386
Senast: Beyliitah
·
B
Hästmänniskan Jag red western med mitt gamla varmblod jag hade för x antal år sedan. Jag sålde henne då hon fyllde 19& sadeln inte passade längre...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 628
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Ja, vart får man tag på det? Alltså, inte sådana saker som säljs i massor av tex h**ks. Lite dyrare pris inget hinder.. Skulle vara...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: Smuldaisy
·
Hästmänniskan Vad svar ni alla som säger typ "åh då måste mina barn få komma och rida" När om får veta att du har häst? Om jag skulle låta alla...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
19 251
Hästmänniskan Är det nån som har bilder på typiska Islandshäst stall?? Lösdrifter, boxar etc . Jag skulle bli jätte tacksam för detta då jag ska...
Svar
16
· Visningar
1 739
Senast: Hambo
·
Hästmänniskan hej! har nån av er erfarenhet av sk flyttbara stall,barackstall, eller vad de kallas. har ni 2 boxar med dörrar rakt ut, eller 2 boxar...
Svar
8
· Visningar
1 808
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp