Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilket bolag har ni eran hund försäkrad i? Till vilka värden? Vad ligger självrisken på? Är ni nöjda med erat val? Funderar på...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Piretto
·
Övr. Hund Har några frågor till de kvinnliga hundägarna här inne (ja, de som är lite manliga av sig får också vara med, bara de är tjejer :crazy...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 748
Senast: nevin
·
Övr. Hund Nu är Mulle röntgad, avgiften är inbetald och nu väntar vi bara på svaret :banana: Får hoppas att resultatet blir bra. Fick ta om...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: Kilauea
·
I
Övr. Hund är det nån som ger det till sin hund ?
Svar
9
· Visningar
854
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag undrar vad valet blev i kön när ni skulle skaffa hund? Varför just en tik eller hane? Är ni nöjda med valet? För mig var det...
2
Svar
23
· Visningar
11 584
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Igår vid fem så hämtade jag min lilla Jack Russel :love: Här är lite bilder: Vill inte vara stilla Nu vill jag gå Närbild...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Mysgrisen
·
G
Övr. Hund Jag har äntligen kommit på vilken ras jag ska skaffa mig. Nu återstår det bara att hitta en bra kennel... Någon som vet bra kennlar...
Svar
9
· Visningar
2 224
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Hej! Jag hittar inte längre till Hundforumet som låg på Tävlingskalendern förut! Någon snäll själ som kan hjälpa mig hitta dit igen? :)
Svar
2
· Visningar
628
Senast: Lupin
·
I
Övr. Hund är det nån här som vet i vilket hundfoder det finns i?
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Wishes
·
Övr. Hund Hur mycket kostar en hund i mån ung? Beror ju såklart på vad man har för hund men i snitt? En normalstor hund då alltså. Typ labbe...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund Påsk betyder ju raketer och smällare. Våran hund är totalt livrädd för det. Hon är helt hysteriskt rädd så fort det bara smäller ute...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund upptäckte igår att Lokes svans inte riktigt ser ut som den brukar. istället för att vara rak hela vägen när han är i rörelse så är det...
Svar
9
· Visningar
7 878
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund min mamma har köpt en lagotto någonting (tryffelhund) nån som har några erfarenheter av såna?? :confused: jag pratar inte med min...
Svar
6
· Visningar
2 031
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Och jag är så glad över mitt val av ras. Jag fick så mkt pusch och stöttningar av er att våga köpa denna rasen och ja, det blev kanon...
2
Svar
20
· Visningar
1 495
Senast: Betsy
·
H
Övr. Hund Kolla in vårna underbara nakenfis Bönan... http://hem.passagen.se/sploff
Svar
11
· Visningar
909
Senast: Havregryn
·
M
Övr. Hund Jag går och funderar på att köpa en till hund. Jag har en hund nu som jag älskar över allt annat, men jag är rädd för att hon kommer att...
Svar
8
· Visningar
776
Senast: Duvan
·
E
Övr. Hund Vad ska man göra med en skällig hund? Han är 10 månader, så fort man är ute o går och möter människor eller andra djur så blir han galen...
2
Svar
21
· Visningar
3 582
Senast: GaurdianAngel
·
D
Övr. Hund Hej allihopa Jag har ett problem med min ettårs tik. Det är så att hon är väldigt duktig på alla sätt och vis och jag har inga som...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: linafina
·
Övr. Hund Någon som ska dit med eller utan vovve? Själv fick jag nummerlappen idag. Vi ska ut som nr 2 i ringen. Förra gången fick vi gå ut...
Svar
10
· Visningar
908
Senast: linafina
·
F
Övr. Hund Vilka här går och väntar på hund? När är det beräknat att hunden ska komma hem till Er? Vad är det för hund? Den 14:e är...
2
Svar
23
· Visningar
1 464
Senast: Fjunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp