Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nå? Kan man få se lite bilder från hösten? Gärna bildbomber :) Här är min glade skit!
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 271
Senast: Hjalti
·
S
Övr. Hund Min lagottokille älskar att träna på tricks och kan redan en hel del ganska svåra saker, tex bubbla. Nu börjar min fantasi sina...
2
Svar
29
· Visningar
3 877
Senast: Rie
·
P
Övr. Hund Schäfertik försvunnen Ljungskile. Kaxa Ras: schäfer Datum: 2009-11-23 ChipID: Beskrivning: Svart schäfer, tycker o leksaker och...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag var på apoteket och såg att det numera även finns kolla masken åt mindre djur som hundar, katter m.m. Är det någon här som gjort...
Svar
5
· Visningar
1 200
Övr. Hund I söndags var vi och gjorde MH lillskruttan och jag:D Det var enbart vita herdar som gjorde MH denna dag och vi fick verkligen bevisat...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: simba_112
·
Övr. Hund har en kull valpar där jag kommer behålla minst 1 tik i. Men skulle vilja höra hur ni haft det när ni behållt/köpt 2 valpar samtidigt.
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Är det någon som vet var någonstans jag kan hitta badrock till hund? Jag tänkte köpa det i julklapp till mina små (klart dom ska ha...
Svar
11
· Visningar
3 345
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Tränar ni lite extra veckan innan en tävling eller kör ni på som vanligt? Hur brukar ert upplägg inför tävling se ut, typ dagarna...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: peace
·
Övr. Hund är grymt sugen på att köpa en weimaran som nästa hund. tänkte höra med er som vetr lite mer om just den rasen.. hur är det med...
2
Svar
22
· Visningar
11 765
Senast: Dreamspace
·
S
Övr. Hund Vi köpte vår valp i maj och han är såklart chipmärkt. Papprena till jordbruksverket skickades in direkt. Fick tillbaka...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: SandraW89
·
Svar
5
· Visningar
1 005
Övr. Hund Jag brukar inte vara speciellt aktiv i såna trådar, men efter denna videon så börjar jag känna mer o mer agg. Stackars stackars kvinna o...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 587
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag vill ha ett fint halsband till min rottistik. Ett med strass eller pärlor eller något annat "icke-tufft" Men alla sådana slutar vid...
2
Svar
23
· Visningar
2 891
Senast: Missel
·
Övr. Hund Jag äger två hundar och efter som jag fått barn nyligen så har min syster hand om den yngsta av dom för att senare ta över henne. Men nu...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund För drygt ett år sedan satte jag och sambon oss i en bil och körde närmre 50 mil för att titta/köpa en omplacering. När vi till sist...
Svar
12
· Visningar
1 543
Senast: Gammal tant
·
G
Övr. Hund Om man har en hund från en uppfödare som blir utesluten ur SKK, får man fortsätta tävla den då? Om man enbart har hunden på foder, och...
Svar
2
· Visningar
1 343
Senast: Galathea
·
Övr. Hund OBS, fel i rubriken, LAMM o RIS ska det vara! Tja, som rubriken lyder ;). Har länge tänkt att man borde mata vovvarna med svensk mat...
Svar
8
· Visningar
1 608
Senast: ako
·
Övr. Hund blev ganska förvånad/chockad över detta och vill nu höra av er som är lite mer insatta i hundavel vad ni anser... familjen har en...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 893
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I dag fyller Scream Zacko 1 år! Så här såg han ut när han kom till oss i januari. Så här ser han ut i dag :)
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Winni
·
Övr. Hund Har en liten fråga till er som kan hundmat. Hur är axess jämfört med andra foder typ då pedigree, RC osv?
2
Svar
23
· Visningar
2 849
Senast: racing111
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Var vill vi bo?
  • Personalmöten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp