Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Har tittat på en klippmaskin Oester A5 1800:- men hittade en klippmaskin på Jula för 399:- som ser exakt likadan ut. Någon som har denna...
Svar
13
· Visningar
5 269
Senast: yennork
·
Ï
Övr. Hund Jag har ju en blandrastik som nu har fyllt 8 månader. Hon är en genomgo, duktig, egentligen myket väluppfostrad och lättlärd hund. jag...
Svar
6
· Visningar
1 449
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har en katt på lite drygt ett år. Hon har tidigare varit min syster och hennes sambos katt, men dom har nyligen fått barn. (behöver...
Svar
8
· Visningar
1 316
Senast: Nila
·
Övr. Hund Har era hundar en egen blogg? Eller är det bara jag som är så fånig att vovvan "själv" får blogga? :o
2
Svar
32
· Visningar
2 855
Senast: Generalen
·
Ï
Övr. Hund Vår hund har sedan hon var valp fått vara i soffan, nu är hon snart 9 månader gammal, och jag har då kommit på att inte det var så...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: confetti
·
Övr. Hund Jag har en korthårig collie tik på 5månader som är väldigt aktiv och glad utomhus. Hon är med mig i stallet varje dag och följer med på...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: martha
·
C
Övr. Hund Vår ena valp har fått diagnosen juvenil cellulit och jag undrar om någon har erfarenhet av det. Valpen var såld och handpenningen...
Svar
0
· Visningar
1 672
Senast: Catania
·
Övr. Hund Ibland ser man att hunden bland titlarna i namnet har bokstäverna SV och ett årtal tex SV-03. Vad betyder det? Jag e så usel på att söka...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Har nu kommit! Ja, dom är söta. Vackra. Snygga. Trevliga. Roliga. Men GALNA! Herregud, vart man än går så är det valpar :D Och jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 490
Övr. Hund Alla drabbas vi ju då och då av perider då man inte har så mkt ork eller inspiration till saker. Jag är just nu i en sådan. Det hade...
2
Svar
26
· Visningar
2 606
Övr. Hund Hej, nu har jag ett problem... hunden är en tjej som borde väga 38 kg och har tillåtits pendla mellan 36-40 (hon är olika hungrig...
Svar
4
· Visningar
1 498
Senast: BornAgain
·
S
Övr. Hund Jag har tagit hand om en 6 månaders Vorsteh - ett yrväder och enegiknippe utan dess like, men världens goaste! Han har inte blivit...
Svar
10
· Visningar
1 015
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Efter en konversation med Priscilla börjar vi tro att hundfolks frysar inte liknar andras? två kajor en älgklöv 25 kilo...
2
Svar
32
· Visningar
2 129
Senast: Melli
·
Övr. Hund I går skulle vi ut på vår dagliga lång promenad. Vi kom bara ca 500m , från huset. Där ser vi en VARG. Det va en varg hane. Det va fler...
Svar
13
· Visningar
1 432
Senast: Hast-hund
·
G
Övr. Hund Ska man ge dem som de är eller tina dem först?
Svar
11
· Visningar
12 515
Senast: Generalen
·
R
Övr. Hund Va ute o la blodspår till hundarna för första gången idag. Dom har allihop gått människospår o mycke spår där jag dragit klöv. Detta går...
Svar
10
· Visningar
1 212
Senast: restless
·
Övr. Hund Jag blev ärligt talat nästan tårögd här för en stund sen, och sitter med ett fånigt flin. Det här är en STOR dag. I januari i år...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger, vilka ska på mydog 2010 i göteborg 7-10 Januari? :) Om du ska dit, vad ställer du? vart ifrån kommer ni? :)...
Svar
2
· Visningar
561
Senast: SandraW89
·
M
Övr. Hund Vovven börjar växa ur (ok har), sin korg och jag går nu i tankarna att köpa en ny sovplats åt honom. Bia bädd verkar vara väldigt...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
28 113
Senast: _eeky_
·
Övr. Hund Jag har för mej att det förr gick ett antal bussar fr Malmö upp till Stora Stockholm, där man fick ha hunden på bussen. Vet att bla...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp