Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nå? Vad säger ni? http://www.blt.se/nyheter/solvesborg/varning-for-hundtjuvar(1630497).gm Jag jobbar med en bekant till mannen som...
2
Svar
36
· Visningar
2 654
Senast: Disen
·
Övr. Hund ... Och det visar sig vara nog så knepigt, med alla frestande lerpölar, torvbalar och sandpaddockar att rulla runt i. Nåja, till...
Svar
13
· Visningar
6 905
Senast: paradox
·
Övr. Hund Idag hände någonting jag aldrig trodde skulle hända, Zipper högg emot ett barn. :cry::crazy: Min Zipper, snällast i hela världen. Trodde...
2
Svar
33
· Visningar
3 695
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article710311.ece Som synes var visst inte anledningen till avlivningshotet att han var en sk...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Zoya
·
Övr. Hund *Känsliga bör INTE öppna länken. Det är en mycket stark bild!* Söndagen den 8 november släpptes drevertiken Gaia för en stunds...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 994
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Mandy och jag tavlade i tre dagar och fick tva tredjepris och ett forsta pris med 'qualifying' poang so nu ar min Tjej... Drybrucke's...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jaha, då har man blivit fostermatte till en liten vilding ... Det var inte riktigt planerat, men när man blir för stressad över att ha...
Svar
11
· Visningar
1 064
Senast: Constance
·
Övr. Hund Passade nyss en bekants hund några dagar. Hunden i fråga är en omplacering på ca 3 år. Matte är jätte ambitiös och trots att vi tränar...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 078
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=qFP28ANXLLA
Svar
14
· Visningar
1 424
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Jag tycker det funkar jättefint med Sigge, han drar ingenting i kopplet, går fot, lyder perfekt. Tills vi möter andra hundar. Då blir...
Svar
13
· Visningar
1 425
Övr. Hund OBS inte min hund. En bekant har en chihuahua-hane som hon övertagit som vuxen. Hunden avskyr att gå ut. Den går och gömmer sig och...
Svar
13
· Visningar
4 637
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Insåg idag när jag körde lite frishejping (eller har funderat på det ett bra tag) att hunden nog äter alldeles för mycket korv:crazy...
Svar
18
· Visningar
3 149
Senast: paradox
·
Övr. Hund Hur har det gått för Bukes egen mirakelhund? Jag har tänkt så mycket på detta. * Jenny *
Svar
4
· Visningar
944
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Har själv en snart treårig keeshondhane. Finns det fler bukefalister som har kees?? Kom fram med dom nu!
Svar
8
· Visningar
1 381
Senast: _Molle_
·
I
Övr. Hund hej, jag bor i sydeuropa och måste akut resa till sverige imorgon med mina hundar. dom har hund pass, rabies vaccination, men innan jag...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Jag känner bara att jag måste skriva av mig lite. För en stund sen fick jag veta att lilla Saga fick somna in kl 16.30 idag...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Mitt älskade lilla monster börjar bli stor tjej. :bump: Hela 1 år idag! Firas med ett köttben och träning hela dagen :banana: Lägger in...
Svar
12
· Visningar
1 151
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Länge har jobbat på att hundmöten ska ske utan utfall, och fram tills igår hade jag och Douglas verkligen kommit långt. Vi kunde gå...
Svar
3
· Visningar
672
Senast: AnnaJL
·
H
Övr. Hund En bruksras blir ju SBCH ( 3 cert ) men en annan ras blir ju bara champion i den klass den tävlat i. Tex SSPCH är svensk spårchampion...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Snalla kloka Buke, kom med lite rad till en vilsen hundagare! For fem dagar sedan fick vi hem en rottis valp pa 10 veckor - det var...
2
Svar
23
· Visningar
8 367
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp