Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Sveriges lydnadslandslag tog i helgen hem GULD o Nordiskt mästerskap som gick av stapeln i Norge. BRA JOBBAT o GRATTIS...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Priscilla
·
R
Övr. Hund Jag blir galen på att jag inte lyckats lära in rutan (lk2) på min hund. Vi har hållit på i evigheter känns det som och jag lyckas inte...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Tankarna har nu snurrat mååånga varv i skallen och jag vet varken ut eller in så jag ser om jag kan få hjälp och input här eller om det...
Svar
15
· Visningar
1 338
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Jag undrar om det är normalt att hunddagis stänger i flera veckor, men man måste ändå betala full avgift? I det här fallet har vårt...
2
Svar
29
· Visningar
5 014
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En bekant har problem och behöver hjälp, jag hoppas ni kan hjälpa oss med vad som gäller. Hunden, av vallhundsras är 3 månader när...
2
Svar
34
· Visningar
3 651
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund sedan ett tag tillbaka har jag funderat på vad som egentligen är tillåtet att göra i utställningsringen. försökte hitta bestämmelser...
Svar
12
· Visningar
3 217
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Började diskutera med en kollega på jobbet häromdagen om när man får ha sin hund lös eller inte. Ni kanske kan svar på den frågan...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Idag har min wachtelhane (1½ år) klarat Skogsprovet med bästa poäng och även fått S-märket (vildsvinsmärket), vilket betyder att han är...
2
Svar
25
· Visningar
3 908
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag är helt okunnig på det här med hunduppfostring, det erkänner jag ;) Min Chihuahua-hane på snart 4 år har jag bara som...
Svar
14
· Visningar
3 086
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Vi ska bli med hund igen!!!! :banana::bump::banana: Så, nu behöver jag hjälp med tumhållning för att tiken blir dräktig och får några...
Svar
8
· Visningar
782
Senast: boccia
·
Övr. Hund Jag har gått tre kurser med min hund i agility och retar mig på att man inte pratar om hoppteknik på samma sätt som med hästar - för min...
Svar
4
· Visningar
1 603
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Kanske inte är en så stor grej egentligen, men jag måste ändå få skriva av mig lite :D Exakt ett år sedan var jag på samma ställe som...
Svar
18
· Visningar
1 010
Senast: Raderad medlem 19815
·
A
Övr. Hund Är så upprörd att händerna skakar, men vill ändå skriva en tråd och be om hjälp för att försöka bestämma mig för hur jag ska tackla det...
Svar
11
· Visningar
1 924
Senast: Amaranth
·
Övr. Hund Får man ta med hunden till en djurbutik? (Butiken ifråga är Djurmagazinet) Hittade inget på deras hemsida om det.
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Illiana
·
D
Övr. Hund Hur är det igentligen? har läst i hundsport och på SKKs hemsida, men förstår ändå inte riktigt. Vad krävs och vad är skillnaden på C.I.E...
Svar
2
· Visningar
1 388
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund För två veckor sen var jag till en kennel med Flatcoated retriever. Valparna var då 3 veckor gamla och hur söta som helst :) Tänkte att...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Nila
·
Övr. Hund Efter 5,5 års längtan och över ett års planering är det äntligen dax. Imorgon hämtar vi hem Türingens Zolo! Har tidigare mestadels...
2
Svar
22
· Visningar
2 367
I
Övr. Hund Usch usch, jag behöver lite tankar från någon helt opartisk... En väldigt lång historia som ligger bakom jag ska korta ner den så mycket...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 060
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Usch är så ledsen - Har precis fått tid för avlivning åt en av mina älskade hundar. Bara att inse att det inte går längre, hon har...
Svar
3
· Visningar
822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp