Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund blir som tokig när hon hör Mel C med "First Day of My Life". Hon bara måste sjunga med...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Efter en väldigt lång resa från Stockholm via Jönköping, Halmstad, Ljungbyhed, Jönköping (igen) och tillbaka till Stockholm är han...
2
Svar
26
· Visningar
2 426
Senast: Roxer
·
H
Övr. Hund Hur vanligt är det egentligen att hundar dör av ålder? Dvs somnar in av sej själv,inte avlivas. Själv känner jag inte ngn som bara...
Svar
17
· Visningar
8 760
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som vet hur mycket magnesium man ska ge per/kg hund?
Svar
9
· Visningar
7 432
Övr. Hund Va tvungen att dela med mig av lite staffglädje. Vi la in halm i boxen häromdagen.. Innan va de bara spån. Detta var givetvis en helt ny...
Svar
15
· Visningar
1 305
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Min sambo håller på med sin jaktlicens och kommer att komma igång med jakten till nästa säsong om allt går bra. Planen är att familjen...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Dravena
·
R
Övr. Hund Måste bara kräka av mig lite.. Va ute på lång ridtur med en kompis igår. På en grusväg mötte vi en kille med en ung am staff. På långt...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: restless
·
C
Övr. Hund Vi har en åtta månaders shipperke/Japansk spets valp som vi köpte när han var 8v. Han kissade då inne ett tag (Självklart) men blev...
Svar
9
· Visningar
2 235
Senast: Nila
·
S
Övr. Hund Jag följde rådet att skaffa en visselpipa till min Vorsteh som sprang ner mig vid inkallning. Den gjorde susen. Han kommer som ett skott...
Svar
13
· Visningar
1 774
Senast: Sickan
·
R
Övr. Hund Stämmer det verkligen att det enda korrekta kommandot för rutan i LK2 är Framåt? Vill man säga "Rutan" så måste man säga till innan...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Lizah
·
Övr. Hund Ibland är livet som hundägare väldigt jobbigt, det tar påkrafterna och det kan kännas som att man aldrig får en ledig stund. Men allt...
Svar
14
· Visningar
1 323
Senast: Breakdown
·
Övr. Hund Man är aldrig äldre än man känner sig, jag blev rörd till tårar. http://www.vimeo.com/7356697
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Nå? Kan man få se lite bilder från hösten? Gärna bildbomber :) Här är min glade skit!
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 268
Senast: Hjalti
·
S
Övr. Hund Min lagottokille älskar att träna på tricks och kan redan en hel del ganska svåra saker, tex bubbla. Nu börjar min fantasi sina...
2
Svar
29
· Visningar
3 874
Senast: Rie
·
P
Övr. Hund Schäfertik försvunnen Ljungskile. Kaxa Ras: schäfer Datum: 2009-11-23 ChipID: Beskrivning: Svart schäfer, tycker o leksaker och...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag var på apoteket och såg att det numera även finns kolla masken åt mindre djur som hundar, katter m.m. Är det någon här som gjort...
Svar
5
· Visningar
1 200
Övr. Hund I söndags var vi och gjorde MH lillskruttan och jag:D Det var enbart vita herdar som gjorde MH denna dag och vi fick verkligen bevisat...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: simba_112
·
Övr. Hund har en kull valpar där jag kommer behålla minst 1 tik i. Men skulle vilja höra hur ni haft det när ni behållt/köpt 2 valpar samtidigt.
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Är det någon som vet var någonstans jag kan hitta badrock till hund? Jag tänkte köpa det i julklapp till mina små (klart dom ska ha...
Svar
11
· Visningar
3 336
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Tränar ni lite extra veckan innan en tävling eller kör ni på som vanligt? Hur brukar ert upplägg inför tävling se ut, typ dagarna...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp