Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vart kan man köpa sig en klicker?? djuraffären? internet? ??
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Bobbo
·
Övr. Hund Jag har ett problem, jag har en jackrussell valp på 6 månader, jag är mycket hundvan och har haft 2 valpar innan honom, men jag kan inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 953
Senast: Bobbo
·
Övr. Hund Just nu är slyngeln här hemma MYCKET billig. Eller kanske tillochmed gratis. Är inte speciellt noga med vart hon hamnar, bara hon får...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 179
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Jag har skaffat mig en chihuahua och jag hade ett bra namn på honom (tyckte jag). Men sen tyckte min bror att det var för barnsligt med...
2
Svar
21
· Visningar
6 273
Senast: Nila
·
Övr. Hund http://vimeo.com/7503340 Det är mamma till min Atlas. Hon sitter helt coolt uppe på ryggen, full koncentration ^^ Häftigt...
Svar
12
· Visningar
1 216
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund http://www.expressen.tv/Galna%2Bklipp/1.1562728/har-ar-varldens-aldsta-hund Men visst var det någon här som hade en stövare som...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: tesora
·
Övr. Hund Jag undrar om det är någon här på buke som har kolla på dom flesta utställningar som är kvar 09 här i västebotten , både inoff och...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: Smulis
·
Övr. Hund ca 3månader har gått sen vi hämtade hem vår älskade Siri! Vad tiden har gått och hon växer så det knakar! 6,7kg vägde hon när hon kom...
2
Svar
20
· Visningar
1 861
Senast: Poni_Tail
·
M
Övr. Hund Jag flyttar eventuellt till Island efter jul för ett jobb, vet inte exakt hur länge jag stannar där, men mist ett år. Jag vill gärna...
Svar
4
· Visningar
2 909
Övr. Hund Om du vore en hund, vilken ras skulle du då vara? Och varför?
2
Svar
22
· Visningar
1 906
Senast: Afghanerna
·
Övr. Hund Ja vilka sysslar med drag här inne? Barmarksdrag som hundspann..
Svar
7
· Visningar
887
Övr. Hund Det hände för en stund sen en liten olycka här hemma och då golvet lutar rann självklart kisset under biabädden så underdelen av...
Svar
3
· Visningar
4 225
Senast: bengeten
·
Övr. Hund Min fina kille :( Håller på att försöka få tag på en klinik som är öppen/har jourhavande vet. och det verkar vara rätt så hopplöst...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
15 641
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Ni som inte vill se bilder av döda älgar: Öppna INTE denna tråd.. Så, nu har jag varnat och öppnar ni ändå, så håll kommentarer om...
2
Svar
33
· Visningar
3 128
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Jaha, det är dax. Fröken är nybadad, även om vi nog måste göra om det efter kvällspromenaden i snöslasket, vaccineringintyget är...
Svar
14
· Visningar
1 486
Senast: Melli
·
Övr. Hund Första gången jag besöker detta forum. Har inte läst i någon tråd ännu, postar denna och hoppas att den får vara kvar... Jag...
Svar
12
· Visningar
1 550
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag har haft hund hela mitt liv, olika raser och personligheter men en sak har de haft gemensamt-de har varit väldigt fokuserade på sin...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: Carolininen
·
D
Övr. Hund Har letat i flera dagar efter någon produkt för att kunna fjärrstyra lås av en hundlucka. Jag har tänkt att jag skall ha...
Svar
2
· Visningar
1 752
Senast: d00ape
·
B
Övr. Hund Hej allesammans. Finns ju många kloka människor därute som kanske kan hjälpa mig? :) Ska försöka göra historien kort. För ett...
Svar
8
· Visningar
1 387
Övr. Hund Jag blev så jäkla inspirerad av filmen med lilla Bosse och hans färdigheter så jag kom på idèn att vi kanske kunde ha en liten...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp