Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Katthälsa Har hört att de skulle vara farligt för katten att man ger den människotonfisk, varför vet jag inte. nån som vet varför? och vad är i så...
Svar
11
· Visningar
9 912
Senast: Hallonglass
·
Katthälsa Hur vanligt är det bland katter ? Min vildkatthona har dragit alla tänder utom 2st. Detta pga tandköttsinflammation från början. Då...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Jessica1987
·
M
Katthälsa Ja då min kastrerade hane på två år har varit hos vetrinären pågrund av antagligen foderallergi så fick han specialfoder (har inte påsen...
Svar
14
· Visningar
5 449
Senast: MissFideli
·
M
Katthälsa Får hem nya kattungen nästa vecka. Har sedan tidigare en kastrathane hemma. Hur gör man för att mötet mellan dom ska bli så smidigt som...
Svar
8
· Visningar
15 257
Senast: Tuvisen
·
Katthälsa Vi har tre katter, en som är tolv, två som är 5, skiljer sig dock med ett halv år emellan. Den äldsta katten har alltid kissat...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Pilot
·
Katthälsa Ja nu är det en månad sedan jag var hos veterinären och fick konstaterat öronskabb på alla tre katterna, värst på Ofelia. Det var...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: Gold
·
Katthälsa Manson har börjar jama så hiskeligt mycket nu de senaste dagarna. Han blir ju 6 mån nu den 3e Mars o har en fråga: Jag vet ju att...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: Gold
·
H
Katthälsa hejsan! har två stycken kastrerade hankatter härhemma som har börjat tappa hullet litegrann. förut åt de knappt men nu har de börjat få...
Svar
6
· Visningar
1 369
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vi har en katttjej på ca 6 månader som senaste månaden har fått stora problem med ätandet. Det började när hon började löpa, hon vill...
Svar
9
· Visningar
1 659
Senast: Sol
·
Z
Katthälsa Idag var jag i djuraffären och skulle köpa kattmat. Som vanligt tog jag en säck Royal Canin och gick till kassan, då expediten säger att...
Svar
3
· Visningar
1 346
Senast: Vagis
·
Katthälsa ..som behöver gå upp i vikt snabbt! Fick hem tjejen från katthemmet i fredags och hon är pinnsmal, påminner mycket om mitt fullblod...
Svar
11
· Visningar
4 675
Senast: Undret
·
Katthälsa Förr när jag gjorde ren ytterörat och en liten bit ned, använde jag något slags crememedel som man kunde köpa överallt på djuraffärer...
Svar
6
· Visningar
16 467
Senast: Winni
·
Katthälsa Vågar man det? Veterinären ska bedöma henne på plats innan kastreringen, men jag känner mig inte helt hundra på detta ändå. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 593
Senast: MissFideli
·
S
Katthälsa Hur gör ni som har innekatter då ni reser bort en helg? När jag kommer till sverige igen så funderar jag på att skaffa en katt. Jag...
Svar
9
· Visningar
2 081
Senast: Skydark
·
Katthälsa Min kompis har en katt som är 9 månader snart. För 1 vecka sedan var det vinrött blod i avföringen (åt det mörka hållet), hon kollade...
Svar
2
· Visningar
2 112
Senast: astronaut
·
Katthälsa Nån som minns att Yogas mage antog en mer naken form i somras? Efter diverse olika diagnoser har jag nu kommit fram till att det var...
Svar
4
· Visningar
1 218
Senast: Sol
·
Katthälsa Okej. Jag har förstått att det finns två "läger". Och jag känner att jag står mitt emellan. Så kan Ni vara snälla att komma med...
2
Svar
21
· Visningar
12 561
Senast: Emmiz
·
Katthälsa De senaste två dagarna har Pottans mage inte riktigt varit vad den borde. Den låter väldigt mycket (som när ens egen mage är hungrig...
Svar
11
· Visningar
8 129
Senast: Haukur
·
Katthälsa Abbie ser verkligen hemsk ut i pälsen! Den skivar sig över hela henne. Ett alternativ är som p_l trodde att det beror på låg...
Svar
14
· Visningar
6 090
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp