Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Var och hälsade på min blivande katt idag, hon flyttar hem till mig den 3 aug! Nu vill jag ha lite tips på vad gullungen kan heta? Hon...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: mizzcat
·
D
Övr. Katt Min katt vill inte att jag ska sova. Han gör allt för att jag ska vara vaken. Om han är inne så klättrar han under sängen, biten mig i...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: lisa
·
Övr. Katt Jag ska ringa till akutgruppen idag och höra om deras ungar och förhoppningsvis kunna tinga en liten krabat! Dom tar tillbaka ungen om...
2
Svar
23
· Visningar
1 891
Övr. Katt Häromdagen kom Gremlin in o var blockhalt (här behövdes definitivt inga böjprov eller longeringsövningar för att konstatera hälta *s*)...
Svar
3
· Visningar
5 890
Senast: ako
·
Övr. Katt Det är så att min syster har en birmahona som ska få ungar vilken dag som helst nu. Tidigare fick kissen flytningar och hon ringde vet...
Svar
11
· Visningar
1 825
Senast: tiisa
·
Å
Övr. Katt här kommer lite bilder på min katt och hennes bror, och halvsyster. Min katt är den ljusgråa, Brorsan är mörkare och halsyster sitter...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Tittade igenom min katts klor idag och såg att en var kluven. Alltså en del av klon var delad från resten av klon, dock inte hela vägen...
Svar
1
· Visningar
3 502
Senast: nermal
·
H
Övr. Katt Igårkväll hämtades en 12 veckor gammal liten halvskogis, som enligt planerna skulle agera sällskap åt familjens 14 årig hankastrat som...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: hjalle
·
L
Övr. Katt Ena missen har underliga ljud för sig, det låter som en kombination av "kväljning/kräkning/nysning". I övrigt är han pigg och fin och...
Svar
4
· Visningar
4 518
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Vet att de e fel forum men jag vill ha svar nu. Slutar kattens ögaon att lysa/reflektera när katten är död? "Mötte" nämligen en...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: Möller
·
Övr. Katt SVERAK har ju beslutat att från årskiftet 2004/2005 endast kräva avccinering VARTANNAT år. Detta efter en studie som ett antal...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Sol
·
Övr. Katt Shoppat på IKEA idag, bland annat förvaringsboxar i plast för att ha ovanpå ett skåp. fast jag får nog förvara mina SAKER någon...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: zask
·
Övr. Katt Fast det är inte riktigt bestämmt ännu.. Skulle den kunna bo (för den får inte bo inne) i garaget (inga bilar där) tillsammans med de...
2
Svar
38
· Visningar
2 392
Senast: Björk
·
R
Övr. Katt Våra kattungar växer och frodas men nu har jag en liten fråga. De har i princip fri tillgång på torrfoder Royal Canin men de äter inte...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Ritz
·
Övr. Katt Funderar på att ta hand om ett par "gammelkatter", de är 7 och 9 år gamla. Nån som har erfarenhet av det och vet hur det brukar gå att...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: simpan
·
M
Övr. Katt Jag får förmodligen hem min nya kissebäbis i början av aug, har en 2 årig hane (kastrat) sen tidigare. Hur gör man med foder? Bäbisen...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: kpist
·
B
Övr. Katt min vackra manx ska ha kattungar vilken dag som helst, och hon har en liten, liiiiten kattbur (en såndär i flätad trä eller hur man nu...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Moniq
·
T
Övr. Katt Fick brev från Sverak idag att jag fått mitt stamnamn, det blev S*Quenya's!! (Quenya = alvspråket som Tolkien uppfunnit) Såååå glad...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: loveponies
·
L
Övr. Katt vår ena katt kom in i morse med svansen skadad, antagligen klämd. Jag har suttit och kännt och tittat lite på den, verkar inte så...
Svar
2
· Visningar
1 662
Senast: Lindi
·
R
Övr. Katt Fick hem en kisebebis på 12veckor nu i helgen, dåvar de stora orosmomentet våran andra kise,men de gick fint....men men...nu har vi...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • lära sig tömköra
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp