Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Jag har en Hector sadel som jag tänker färga om. Jag frågade en sadelmakare hur jag skulle göra och hon rekomenderade att jag skulle...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: Colleen
·
E
Utrustning är det någon som vet något om denna sadelmodell? :confused: :)
Svar
6
· Visningar
879
Senast: martina
·
Utrustning Läste i Ridsport om en test i jag tror det var Tyskland. Där hade de mätt hur mkt mindre trycket var på senor och ligament med senskydd...
Svar
11
· Visningar
1 715
Senast: JAG
·
Utrustning Vad motsvar bomvidd 29? Smal, normal, vid ?
Svar
4
· Visningar
1 737
Senast: Lotus
·
A
Utrustning Vilket tycker ni är det bästa, passform, material, det som går under magen osv? Har Boetts som är trasigt o ska köpa nytt. Vill ha något...
Svar
6
· Visningar
1 894
Senast: aana
·
Utrustning Vi har en sandbana vid stallet som är kass! Sanden är jättedjup och det sliter jättemycket på hästarnas ben bara av att rida där i några...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Barnardo
·
Utrustning hmm.. vad skiljer "vanligt" hackamore och ett hackamore med långa skänklar åt?? alltså funktionsmässigt...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Jossantt
·
K
Utrustning Hej hej Nu behöver jag hjälp =) Vill börja longera hästen med Kapson, och även ha den sen när han ska ridas in. Vart hittar man en bra...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: HannaZ
·
Utrustning behöver lite hjälp med att köpa bett.. ska köpe att begagnat (aldrig använt bett) men undrar om jag kan ha 12.5 bett till min travare...
2
Svar
23
· Visningar
1 501
Senast: Jossantt
·
O
Utrustning Vad är det för en skillnad om ringarna sitter "nära" lädret som här: http://www.levad.nu/markus/postorder/emmakap3.jpg och när ringarna...
Svar
3
· Visningar
572
Senast: oasen
·
H
Utrustning Vart köper man skållor till gammla hederliga trä hinderstöd? Ha börjes fortfarande sånt?
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: piggis_83
·
I
Utrustning hej är det nån här som har börjes boots HP är dom nåt att ha ???????? hur är dom i storlekarna ??????
Svar
3
· Visningar
556
Senast: piggis_83
·
Utrustning är det någon här som har en sådan, eller ridit i en? hur är dom?
Svar
3
· Visningar
624
Senast: beauspirit
·
Utrustning Ser ut så här (ena skänkeln från sidan) såg det i en tidning Hästfynd 4/2004 Är i stål och med en mässingfärgad detalj (gul) Vart...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: CA
·
N
Utrustning vad e d för skillnad på dem betten igentligen...ridmässigt? Skillnade i "styrka" "snällhet" m.m. varför bör man anväbnda ett raktbett...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Sweet
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av det. Vår sandbana är väl dränerad, blir bäst efter lite regn. Men hård och stum på sommaren. Och...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: tinaiva
·
A
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av denna sadel och kan dela med sig av både positiva och negativa synpunkter?? Vad motsvarar 32 i...
Svar
1
· Visningar
1 832
Senast: Spider84
·
N
Utrustning har ett par moutain horse stövlar nu.. dom e rätt ok men jag tycker dom e lite klumpiga i dressyren..hade tänkt köpa nya stvölar, lite...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: trassel
·
J
Utrustning har hört nästan bara positiva saker med bomfria sadlar, men så har jag hört av en kompis att flera equiterapeuter säger att det inte är...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: Johanna_Agge
·
S
Utrustning Har kollat runt lite bland gamla trådare och det verkar debatteras huruvuda Wintecs bom är bananformad eller inte... Jag har en 3-åring...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: Lola_97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp