Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Har nyss köpte en Henri De Rivel Lutetia, å funderar lite om stiglädren´ går att ha under kåpan..? Jag tycker det ser ut som att det går...
2
Svar
24
· Visningar
1 830
Senast: lill_flesky
·
P
Utrustning Allt är av intresse.
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Susanne_
·
H
Utrustning Någon som har den? Är den bra? Varför, eller varför inte?
2
Svar
22
· Visningar
1 942
Senast: lil-sis
·
T
Utrustning Har ett litet problem...: Har för nuvarande en Zaldi Star, som jag haft ett knappt år, jättefin, skön och ligger parfekt på pållan...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Tican
·
K
Utrustning vilken ring har ni tygeln i? Jag har tygeln i 2:a ringen, har inte provat at ha i stora... Har en häst med mycket "action" som kan...
2
Svar
21
· Visningar
1 865
Senast: lakrits
·
Utrustning Jag har börjat fundera på om mitt sto med konstant mer eller mindre antydan till mage kanske skulle ha en sån här formad sadelgjord. Hon...
Svar
10
· Visningar
2 077
Senast: hejzan
·
Utrustning Någon som vet om alla Kieffer sadlar har likadan bomvidd som nya? :confused:
Svar
19
· Visningar
1 528
Senast: popeye
·
S
Utrustning Hur räknar man tum och bomvidd på dem (om man jämför med engelska sadlar).
Svar
3
· Visningar
692
Senast: skimmer
·
Utrustning Såna som är både elastiska och har stadga och inte blir som några telefonstolpar på benen? Samt vad ska man ha för paddar (OM man ska ha...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Spirit
·
S
Utrustning Jag har en hel den problem med att hitta en passande sadel till min häst. Så fick jag en idé om att man kanske kan bredda bommen i min...
Svar
13
· Visningar
1 686
Senast: lill_flesky
·
Utrustning Hur gör ni rent dem? Är det ok att bara slänga i grovtvättmaskinen, eller ska man tvätta för hand, eller... Hur gör ni? Jag vet att det...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Maran
·
F
Utrustning införskaffade jag mig sporrar och strykkappor. och snart kommer mina lila shortchaps, som jag förövrigt provade hemma hos försäljaren...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: stalltjejen007
·
S
Utrustning Har en häst som när hon blir lite skraj för något gärna slänger upp huvudet och lättar i framdelen, kan en martingal hjälpa lite kanske?
Svar
12
· Visningar
873
Senast: Görel
·
A
Utrustning Vi funderar på att köpa in lite nya hinder till vår ridbana. Vet att Börjes säljer sådant men hittar inget på hemsidan. Någon som vet...
Svar
5
· Visningar
2 716
Senast: Spider84
·
P
Utrustning jag har köpt en sadel från hööks för ca 2 månader och jag tycker att den kasar bak (syntetsadel maxam på 2500kr). hon som ägde honom...
Svar
17
· Visningar
1 119
Senast: Vimsan
·
M
Utrustning är det nån som har det som tycker det är bra? bettet åker alltid ut på ena sidan när pållen e tränsad :( hörde ngn säga att det funkade...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: svea
·
Z
Utrustning Jagbhar just nu en wintec allround hemma med care ("luftstoppning") Min häst är ganska svankryggig, så vi är ute efter en ganska "rund"...
Svar
19
· Visningar
1 220
Senast: Sammets_rosa
·
H
Utrustning Vill ha tips om luftiga bra ridhjälmar.Då jag tävlar dressyr ibland så vill jag ha tag på en snygg och smidig hjälm.För jag har bara...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: squirlett
·
Utrustning Pinsam fråga.. Ska stoppen sitta över eller under halsringen?? :confused: :o :angel:
Svar
5
· Visningar
621
Senast: Seabaz
·
Utrustning :) Just nu går min pålla på ett tredelat med platt mittenplatta, det funkar sådär, men är lite stort, och jag vill testa något nytt...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp