Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon som vet vad jag menar :p En liten konstruktion som man enkelt och fort kan använda för att rulla upp benlindorna. Var med...
2
Svar
33
· Visningar
4 225
Senast: Marika
·
Utrustning Är det någon som vet vilka som säljer "Be nice grimmor"? Tror att dom heter så... :bow:
2 3
Svar
46
· Visningar
6 128
Senast: Spirit
·
Utrustning Har hittat en sida där "allt" i princip går att få i bävernylon,och dom hade riktigt fina grejer,och jag har hittat några julklappar...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Natasja
·
Utrustning Ser det jättedumt ut om man har en sadel utformad som de spanska/barocksadlarna men rider med vanligt schabrak under? Jag har...
Svar
3
· Visningar
3 037
Senast: skuggi
·
J
Utrustning Jag skulle behöva lite råd i "barfotabootsdjunglen". Jag är ute efter boots att ha vintertid, alltså boots som går att brodda. Min häst...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Elina8
·
E
Utrustning Vad anser ni är de nödvändigaste inom utrustning. Tex om du säger "jag har bara det nödvändigaste till min häst" vad har ni då? En jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 333
Senast: Kamikazepiloten
·
Utrustning Hej! Det är så här att min häst har väldigt dåligt sadelläge. Vilken sadel han än har så lutar den lite för mycket bakåt. Han har...
Svar
8
· Visningar
1 720
E
Utrustning Jag ska köpa en ny hjälm. Men mitt problem är att jag har rätt stort och avlångt huvud. Alltså om man skulle kolla på huvudet rakt...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: -moa-
·
Utrustning Rider ett halvblodssto som till sättet är en väldigt bestämd dam. Man hunsar så att säga inte omkring henne hur som helst, o passar det...
Svar
8
· Visningar
2 828
Senast: ESH
·
Utrustning Hur stor är den egentligen? Jag har kommit över en begagnad likadan (fast svart) i stl full, men är lite sugen på en naturfärgad...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: pinky
·
M
Utrustning Hej! Nu när jag väl har hittat en sadel som passar, så har pållen gått o blivit lite trind om magen:o =sadeln åker fram...Finns varken...
Svar
17
· Visningar
2 328
Senast: Han_naH
·
Utrustning Hej! Jag har köpt en Cliff Barnsby hoppsadel för ett tag sen, jag verkligen älskar den och det gör även hästen (den ligger verkligen...
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: Laguna
·
J
Utrustning \"andas\" funktion på täcke där min toto står just nu så byter dom inte täcke på hästarna och ja har inte möjlighet att göra detta...
Svar
8
· Visningar
1 609
Senast: mackan
·
Utrustning Jag har ett tag kollat lite på de här nya västarna, som typ verkar vara nåt slags mellanting mellan klassisk säkerhetsväst och...
Svar
2
· Visningar
2 096
Senast: sweep
·
Utrustning Ja, vad tycker ni att det ska ingå för utrustning till en foderhäst om ägaren säger att "all utrustning ingår"? Och hur pass bra kvalité...
2
Svar
32
· Visningar
3 598
Senast: Maran
·
Utrustning Hej, förlåt att jag gör en egen tråd om detta men lovade sadelägaren att ge svar på om sadeln passade eller inte idag förmiddag så är...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Aionee
·
F
Utrustning Kan någon förklara för mig vad skillnaden är? Har hört uttrycken 2 gånger på 2 dagar nu, men fattar inte vad det innebär :p
Svar
8
· Visningar
2 320
Senast: psychogrrl
·
Z
Utrustning Transportfråga igen! ;) Försöker ju övertala han därhemma om att "det är klart vi ska ha en boggie", för "det vill ju alla, klart det...
Svar
12
· Visningar
2 201
Senast: Missestar
·
H
Utrustning Igår red jag min kompis arabsto ut i skogen och när jag väl hade satt mig i sadeln, sadelgjorden var såpass hårt spänd så den var alltså...
Svar
12
· Visningar
1 355
Senast: Seabaz
·
W
Utrustning Jag tänkte höra hur stor skillnad det är på 17" och 18" på sadlar, tror jag har 17,5" på min nuvarande och har hittat en Pretige top...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: skogersson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp