Bukefalos 28 år!

Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. d

Afrodite skrev:
Att du inte hittat bevis för det säger väl mer om dig än om bevisen! Du har inte överhuvud taget letat! Men jag kan upplysa dig om att det finns en mängd s k case files på varenda hemsida som handlar om Strassertrimning världen över, där finns beskrivet hur hästar med många s k "oförklarliga" och "kroniska" "sjukdomar" blivit helt friska. Så det är bara att välja något fall, om du nu är uppriktigt intresserad, vilket jag tyvärr tror att du inte är.

Britt-Marie
SHP
Brukar inte du påstå att strasser håller på med forskning bara att hon inte hunnit publicera sig än?
Det du nämner här kallas anektotiska bevis o har inget med forskning att göra.
Utmärkande för pseudovetenskap brukar just vara anekdotiska bevis i avsaknad av vetenskaplig dokumentation.
PL
 
Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. d

Piraja skrev:
Vi är många som har barfotahästar som vill ha tråden igång...alla är inte Strasseranhängare, faktiskt.:mad:
Hear hear!

Men vi är rätt många som ledsnat på pajkastningen också. För lääänge sedan.

Ledsen Afrodite, Hovis, Lilla Skutt

Men i mina ögon är det ni som håller käbblet igång. Om ni bara kunde lugna er lite kanske det kunde bli en vettig tråd igen.
 
Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. d

emindy skrev:
Hear hear!

Men vi är rätt många som ledsnat på pajkastningen också. För lääänge sedan.

Ledsen Afrodite, Hovis, Lilla Skutt

Men i mina ögon är det ni som håller käbblet igång. Om ni bara kunde lugna er lite kanske det kunde bli en vettig tråd igen.

TAAACK FOR DEN KOMMENTAREN!!!:bow: :bow: :bow:
Du är min hjälte för dagen:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hästvård Diskussioner i ämnet barfotametoden, alla är välkomna att diskutera problem och problemlösningar. Diskussionen kan omfatta de som...
39 40 41
Svar
805
· Visningar
72 111
Senast: bara-undrar
·
  • Låst
Hästvård Diskussioner i ämnet barfotametoden, alla är välkomna att diskutera problem och problemlösningar. Diskussionen kan omfatta de som...
43 44 45
Svar
890
· Visningar
64 917
Senast: hovslagarebjorn
·
  • Låst
Hästvård Diskussioner i ämnet barfotametoden, alla är välkomna att diskutera problem och problemlösningar. Diskussionen kan omfatta de som...
43 44 45
Svar
886
· Visningar
71 434
Senast: Zora
·
  • Låst
Hästvård Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet.del 3 Diskussioner i ämnet barfotametoden, alla är...
35 36 37
Svar
731
· Visningar
56 902
Senast: Tez1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp