Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I två dygn nu har jag haft lock för ena örat. Det är tvärtätt mellan örat och näshålan. Hade det funnits en förkylning med i bilden så...
Svar
9
· Visningar
4 867
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Tänkte börja använda mer naturliga produkter, ex kokosolja som hårinpackning och dyl. Vad har ni för tips? Något bra schampoo utan...
2
Svar
27
· Visningar
2 229
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Hej! Jag funderar på om jag skall testa att gå på ett Al-Anon möte, vilket är en organisation för medberoende till alkoholister. På...
Svar
3
· Visningar
770
Kropp & Själ Igår var jag och klippte mig och frisören tyckte mitt hår var torrt och undrade vad jag använde för produkter. Förklarade att jag börjat...
Svar
3
· Visningar
1 051
Kropp & Själ Allsmäktiga buke jag behöver hjälp med att reda ut begrepp o veta hur jag skall gå tillväga! :bow::bow: Jag har varit sjukskriven sedan...
2
Svar
32
· Visningar
3 953
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Förra året sökte jag hjälp p.g.a. min självmordsbenägenhet och den läkaren riktade sig direkt in på min övervikt. Kom inte därifrån med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
13 552
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag står i valet och kvalet om jag ska kontakta vården eller inte, visst kan jag ringa 1177 och rådfråga dem men tänkte ändå höra hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 716
Senast: Nepeta
·
Kropp & Själ Jag har absolut inte haft några problem med att borsta tänderna förut men de senaste månaderna har jag fått svårare och svårare att...
Svar
16
· Visningar
1 790
Kropp & Själ Fjärde dagen med en hemsk smärta i munnen. Har en visdomstand på nedre raden höger sida som inte tagit sig igenom tandköttet och kommer...
Svar
14
· Visningar
2 713
Senast: Nepeta
·
Kropp & Själ Någon som har förslag på en bra löparklocka? det jag vill få ut av klockan är; tiden, distans och fart Alltså ingen värsting behövs...
Svar
11
· Visningar
795
Kropp & Själ Gammal användare som skriver under anonymt nick. Jag mår väldigt dåligt på grund av mitt jobb och vet inte hur jag ska gå till väga. Jag...
2
Svar
39
· Visningar
14 425
Kropp & Själ En tråd om självömkan... Senaste dagarna har jag känt mig fullkomligt osynlig, känns som att jag blir ignorerad av de flesta:(, Folk...
Svar
15
· Visningar
1 027
Senast: cirkus
·
  • Omröstning
Kropp & Själ Jag är född en måndag. :) Här kan man räkna ut veckodag: http://www.kalkyleramera.se/kalendern/veckodag-for-visst-datum
2
Svar
25
· Visningar
3 226
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Jag är så jävla trött på värmland. Jag vill hem, hem dit det finns vård och jobb. Hem dit jag har släkt och en given plats i...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 181
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Har precis bytt p-piller och är förvirrad över hur jag ska ta dem. Med mina förra åt man alltid från början av kartan till slutet, men...
Svar
14
· Visningar
2 477
Kropp & Själ Ja, hur vet man?? jag och min pojkvän har varit tillsammans i 4 år och innan dess hade jag ett förhållande i 3 år så jag har aldrig...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag känner mig desperat efter tips, råd eller erfarenheter. Jag har så ont i min fot att jag inte kan gå :( Bakgrund; Blev sjuk väldigt...
2
Svar
21
· Visningar
3 713
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Så har han förlorat kampen mot alzheimers. :cry: En enastående författare där varje bok haft något intressant att säga. Otroligt att...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 875
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ golit funderar över att göra linsoppa, men då golit av etiska skäl äter animaliskt, letar han alternativ till linserna. Har försökt att...
Svar
16
· Visningar
859
Senast: golit
·
Kropp & Själ en helt ointressant tråd, hoppas ingen svarar.
2
Svar
31
· Visningar
1 361
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp