Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hejsan i natt blev jag magsjuk det är bättre men är lite orolig på vad jag kan äta vad är mild mot magen? Är kvarg bra? vet att läsk...
Svar
7
· Visningar
4 897
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Var går det att leta (online)? Behöver tips på vad man kan hitta fina klänningar, gärna enfärgade :) Sedan får de såklart innehålla...
Svar
7
· Visningar
3 365
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva ett par nya skor till "promenader" (aka mest till jobbet där vi står på benen största delen av dagen). Jag har problem...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag har blivit ifrågasatt av vissa läkare huruvida jag hallucinerar eller ej, då man tydligen inte kan vara medveten om att det man...
2
Svar
39
· Visningar
5 407
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Colour B4 är den absolut bästa och skonsammaste hemma-avfärgningen jag testat, men nu tre år efter jag senast använde den så verkar...
2 3
Svar
42
· Visningar
23 306
Kropp & Själ Ja hur mycket hänsyn tar du vid allergier. Tex om någon nära dig blivit hundallergisk, knallar du hem till den ändå med din hund? Tycker...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 005
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ BBC sparkar Clarksson från Top Gear. golit erkänner att han kommer att sakna svinet. Men det beror nog lite på att golit tänkte sig att...
2
Svar
37
· Visningar
2 849
Senast: GoLightly
·
Kropp & Själ ja, som rubriken säger, kan man ta p-sprutan på sig själv? Jag vet att den ska i en muskel, rumpan eller alternativt låret. Tänkte ge...
2
Svar
23
· Visningar
7 881
Senast: Laa
·
B
Kropp & Själ Tråd om poledance för alla entusiaster och nyfikna! Hoppa in och diskutera! Jag fortsätter helt skamlöst diskussionen om material från...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
11 590
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Jag har kanske levt under en sten, men döm om min förvåning när jag öppnade mina nyköpta bindor ikväll (märke: Always). Ut spred sig en...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 998
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag letar efter helt vanliga enfärgade t-tröjor i bomull i bra kvalitet. De ska vara raka eller endast lätt figursydda. De ska heller...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Mina ögon har (sedan länge) varit väldigt rinniga av sig. Inte så att de rinner bara av sig själv, men om jag t.ex sitter i solljus...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Färgade håret själv igår och kände fort av att det kliade men trodde jag var torr då jag hade haft problem med en hand som var torr...
Svar
13
· Visningar
2 340
Kropp & Själ Jag erkänner, jag är popcornberoende, hur pass dåligt är det egentligen att äta popcorn ofta? Jag kan äta popcorn en påse flera gånger...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag startade en sån här tråd för flera år sen och det blev en intressant tråd, med mycket heta diskussioner. Det är ju ett...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
12 463
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft svårt att somna om jag måste sova tidigt (~före 00), det tar ofta 1-1,5 timmar. Nu har jag dock somnat på ca 20...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 814
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har alltid gillat pumps, det är snyggt till typ allt, jeans, chinos, shorts, kjol och klänning! Och i år verkar de dessutom finnas i...
2
Svar
32
· Visningar
6 228
Senast: touche
·
Kropp & Själ Som jag skrivit tidigare har jag en värk som jag håller på att bli tokig av. Har läst om en del som använder magnesiumspray/olja och...
Svar
7
· Visningar
4 666
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Nu behöver även jag hjälp av DrBuke! Jag upptäckte i förra veckan att jag har en nyuppkommen knöl på hälen. Egentligen på båda hälarna...
Svar
1
· Visningar
1 271
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar. Någon som vet en butik runt säg Skövde och...
Svar
7
· Visningar
1 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp