Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är detta ens möjligt? Min pv var med i en arbetsplatsolycka för 11 år sedan och var tvungen att sluta efter olyckan pga posttraumatisk...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag har, inte ens 25 år fyllda, förstört mitt liv. Det finns inget annat sätt att uttrycka det på. Jag har kämpat mot psykisk...
Svar
11
· Visningar
2 881
Senast: Fibusen
·
Tjatter Reglerna för den här leken är väldigt enkla. Ta sista bokstaven i ordet som står ovanför och bilda ett nytt. Sedan håller det på så. Jag...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Skorpion76
·
Äldre Japp ni läste rätt, sista deltävlingen är här!! Redan!! :eek::nailbiting::love::(:D Frågan är om inte de bästa bidragen kommer i denna...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 059
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ Jag har börjat höra dåligt! Och undrar vart man går för att göra hörseltest. Det kan ju tänkas vara något som kommer att kräva...
Svar
12
· Visningar
673
Senast: mandalaki
·
Äldre Ska för första gången på hundra år (give or take ett par år ;) ) flyga inrikes och iom att jag bara ska bort över helgen så flyger jag...
Svar
19
· Visningar
950
Senast: Ridinglady
·
Äldre Jag är trött på de sedvanliga byxor och tröja jag allt som oftast drar på mig när jag kommit hem från stallet. Det är ju inte gött att...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 472
Äldre Jag är generellt relativt stark, men jag har en väldigt svag punkt, och det är när jag ska trycka ifrån med benen, exempelvis i...
2
Svar
34
· Visningar
3 336
Senast: Dahlianna
·
Kropp & Själ Är det någon här som varit med om en konisering av livmodertappen? Vad hände efteråt, sjukskriven, annat?
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 869
Äldre Vart säljer man smycken? Jag har en del som är i silver typ något bismarkarmband och en halslänk i någon form, sen har jag typ ikita och...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: monster1
·
Fritid Någon som vet vart man får tag på en sån här fast för 2 pennor istället för 2? http://www.emp-shop.se/art_339743/
Svar
0
· Visningar
555
Äldre Nu är jag tillbaka här igen efter ett litet uppehåll efter mycket om och men arbersmässigt . Har behövt detta för att växa in i min nya...
Svar
4
· Visningar
612
Senast: myzzan
·
Skola & Jobb Jag har flera saker på jobbet som jag anser är åt helvete, men där vårt huvudskyddsombud (Kommunal) inte tar i med hårdhandskarna. Nu...
Svar
8
· Visningar
396
Senast: ptr
·
Äldre När jag bodde i stan och hade alla kanaler som fanns typ, brukade jag titta på en serie om ett gäng ungdomar/människor i USA och deras...
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: hastflicka
·
Relationer En av mina föräldrar har lidit av anorexi åtskilliga år och alkoholism en del år också... Det senare har jag själv förnekat under flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 477
Senast: Luff
·
Tjatter En vacker dag ska jag gå min väg och bli fri och lämna de sterila kvar med sin trygga sterilitet Jag ska ge mig av utan något mål och...
Svar
1
· Visningar
469
Äldre Jag hade glömt bort inköpsdatumet på en tofu i kylen. Den hade bäst före i december. Luktar typ.. gräs :p jag har aldrig riktigt sniffar...
Svar
12
· Visningar
24 620
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Det hela började för ett par veckor sen. Jag satt en kväll och spelade gitarr, med benen i kors ca 1,5 timme. Det övre benet (högra)...
Svar
16
· Visningar
4 193
Senast: Antooox
·
Kropp & Själ Jag har senaste året börjat reagera annorlunda på alkohol O_o Jag vet inte om det är åldern som påverkat eller om jag har andra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 128
Senast: Vallmo
·
Hemmet Vi är eventuellt spekulanter på en gård men där behövs innerväggarna troligtvis tas ner och de reglar som finns inne i väggarna bytas...
2
Svar
22
· Visningar
2 399
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp