Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja det är sant, vi är snart inne på deltäving 2 i Melodifestivalen! :banana::banana::banana: "Det går fort när man har roligt" som det...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
6 573
Senast: mandalaki
·
Äldre Vad sjutton är det:confused:???? Månadsavgift för 1-6 januari. Kan det ha något med blocket att göra?
Svar
4
· Visningar
778
Senast: Korven
·
P
Äldre Jag och min man är oense om denna sångs "åhöraråsikter" :confused::D Om den tolkas rasistiskt. Jag anser att det bara är en skröna att...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: prallan
·
Tjatter Har tidigare lyssnat på mycket podcast men har nu gått över till ljudbok och skapat ett konto på Storytel. Behöver nu tips på bra böcker...
Svar
17
· Visningar
848
Senast: Pallen
·
Äldre Behöver hjälp med en fråga. Jag ska hyra ut min lägenhet i andra hand till två vänner. Skriver jag kontrakt med bara en av dem eller med...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har sen 20 år tillbaks dragits med svåra sömnbesvär. Jag har en whiplash och finromyalgi som båda ger värk. Det medicineras jag bara...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 382
Äldre Uppsalabor på buke! Vill ni hjälpa en lite vilsen en att hitta Uppsalas bästa pizzeria?:d Och så vill jag hitta en smidig biltvätt, med...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: canine
·
Relationer Då ska man åter åka till barnen på fredagsmorgon. seden får vi se hur det blir. Vi är goda vänner i iallafall ex och jag. men det känns...
2
Svar
35
· Visningar
2 391
Senast: Tranan
·
Äldre Halkbanedags på måndag! Sjukt läskigt, men säkert skitkul. Fick höra idag att man bland annat får väga sig för att räkna ut hur tung man...
2
Svar
36
· Visningar
2 151
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Vi har tänkt åka till Lofoten i juni och behöver tips på boende, sevärdigheter osv. Vill bo i "fiskestuga" eller liknande. Uppleva...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Roman som utspelar sig på Mallorca? Några idéer?
Svar
2
· Visningar
302
A
Kropp & Själ Vad tror ni om detta: Allt högre inomhustemperaturer kan vara en av orsakerna till att fler och fler drabbas av övervikt. Det menar en...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 609
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ För några veckor sedan upptäckte jag en förhårdnad i mitt ena bröst. Den är avlång, kanske 1x3cm, strax under bröstvårtan typ, som ett...
2
Svar
26
· Visningar
10 424
Senast: Thera
·
Äldre Du är ensam, du ska åka taxi, taxin kommer var sätter du dig? Varför jag frågar, gjorde en reflektion i morse. Jag åker ca två...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 260
Senast: mysboll
·
Äldre Någon här som har koll, för migrationsverkets hemsida gör mig inte klokare. Min kille som är från England har snart varit och semestrat...
2
Svar
21
· Visningar
1 499
Tjatter Japp, här kommer en ny tråd Fredag och den bakade potatisen är i ugnen. Jag dricker San Fransisco och surfar i väntan på maten...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: Kjerulfia
·
Relationer för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det. nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 092
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag behöver köpa en resårmadrass och undrar ifall någon har erfarenhet av såna från Jysk? Bu eller bä? Andra tips på vart jag kan leta...
2
Svar
23
· Visningar
5 961
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Någon här som provat cbd oljan för värk? Och isåfall,har ni blivit bättre? Blir man beroende av den??
Svar
6
· Visningar
625
Senast: Saeta
·
Skola & Jobb Jag använder CC suiten i jobbet och vi skulle nu vilja skapa en interaktiv bild för att illustrera delar av vår verksamhet, jag är inte...
Svar
5
· Visningar
392
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp