Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Finns det någon här som kan hjälpa mig att reda ut en grej gällande busstrafiken? Som många av er nog märkte så vaknade vi upp till...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 315
Senast: MissFideli
·
Mat Har av olika skäl svårt att klara tillräckligt med vardagsarbete i köket Ber om er hjälp att hitta recept på bröd som kan bakas med...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 654
Senast: tott
·
Kropp & Själ Åhh... Förkylningen har tagit mig i sitt grymma grepp... Precis när jag trodde att jag klarat mig och till och med skrutit lite om min...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Monkie
·
Skola & Jobb Jag läste någonstans att om man blir utköpt, medan man är sjukskriven och får ersättning från försäkringskassan så slutar...
Svar
2
· Visningar
1 555
Senast: MiaMia
·
Trädgård & Växter Ja det är ju bara att inse att det växer dåligt om man inte vattnar... Så nu har vi kommit fram till att vi behöver ha ett...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: warg
·
Tjatter Tidigare när jag var ute och dansade och det skulle dansas tryckare i slutet kunde jag se par där tjejen höll killen om halsen och han...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: Skorpion76
·
Äldre Har ett litet dilemma nu, ska köpa bil nu vilket blir min första egna bil. Jag har alltid velat ha en stor dragbil med 4hjulsdrift men...
2
Svar
26
· Visningar
1 079
Senast: Buck
·
Äldre Ni andra som också driver företag, hur överseende är ni med kunder som inte betalar sina fakturor i tid? Kör egen fakturering (ska gå...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 957
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Imorgon är det dags för det årliga medarbetarsamtalet och jag har ångest. :arghh: Hur kan man lugna sig? För så hemsk kan det ju inte...
2
Svar
24
· Visningar
2 761
Senast: grodan21
·
Äldre Okej, jag behöver hjälp i att bena i det här. Jag har läst på nätet utan att komma fram till något vettigt så nu vänder jag mig till er...
Svar
8
· Visningar
1 284
Äldre Jag ska på en väns disputation i morgon. Jag har även jobbat i hennes projekt och vi är goda vänner. Jag har deltagit med pengar till en...
Svar
5
· Visningar
7 478
Senast: Minett
·
Äldre Ja, hur rädda är ni för kriget som verkar blossa upp, och vad tror ni händer?
10 11 12
Svar
224
· Visningar
17 687
Kropp & Själ Alltså jag såg tråden under Utrustning men efter att ha internetshoppat igår så måste jag fråga här om dagens klädstorlekar?? Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 598
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Vad finns det för olika kontorsjobb därute? Vilken slags utbildning behövs på dessa? Ge gärna exempel och beskriv yrket :D
2 3
Svar
44
· Visningar
5 671
Senast: sidensvans
·
Hemmet Tanken är att kontakta Hemverket för att ta tag i försäljningen av vårt hus. Huset kommer att läggas ut för under 400 000 kr, så det...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
20 340
Äldre Snart är det Jul och min jobbarkompis son med familj har blivit uppsagd från huset han hyr av kommunen . Läs och begrunda hur kommunen...
16 17 18
Svar
353
· Visningar
25 943
Senast: Görel
·
  • Låst
Äldre Ja, just precis! Du läste alldeles rätt! Med de gamla hederliga menar jag forum av sorten phpBB, myBB och vB. Efter att ha hängt på...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
17 432
Senast: Gunnar
·
Hemmet Ja, har ni nåt bra tips på var en kan streama skid-VM? Sitter på Teneriffa och hade bespetsat mig på att titta på lite skidor vid...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: inverterad
·
Fritid Det var ett tag sen jag skrev på buke. Men nu känner jag bara att jag måste höra era tankar om detta fenomen som dyker upp överallt -...
Svar
10
· Visningar
14 585
Senast: Lingon
·
Äldre Troligtvis mycket dum fråga om Google Drive. Om jag har en Drive med massor av olika mappar, och gör en ny mapp som jag delar med...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp