Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är 31 år gammal och har alltid bott hyfsat nära min mamma. Min mamma är 70 år och bor i eget hus tillsammans med hund och katter...
2
Svar
26
· Visningar
5 546
Äldre Vår fastighet ombildades från hyresrätter till bostadsrätter i september 2016. Jag och min sambo köpte inte loss vår lägenhet förrän i...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: cherie
·
Äldre Följer en diskussion på nätet och kommer på att jag inte riktigt fattar :angel: Min bil har en max släpvagnsvikt (bromsat) på 700 kg...
2
Svar
28
· Visningar
1 717
Kropp & Själ Kära 1177 - Bukefalos, jag har ett litet problem. I över en vecka har mitt vänstra öga kladdat, runnit och haft sig. Det började förra...
2
Svar
28
· Visningar
1 269
  • Låst
Tjatter Nytt år, ny tråd! :bump: Här var det väldigt lugnt igår, inga raketer och smällare. Jag däckade någon timme efter tolvslaget men särbon...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
59 843
Senast: åke
·
Relationer å det ska skjutas som aldrig förr. 2 redan fällda av lyckliga jägare. Men visst måste det rensas ut för att ha en bra stam i framtiden?
21 22 23
Svar
458
· Visningar
17 737
Tjatter För oss som sett de fyra sista avsnitten och inte vill förstöra för andra :D
7 8 9
Svar
167
· Visningar
8 762
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Relationer Ni vet vad som gäller :banana:
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
135 081
Senast: Monstermom
·
Äldre Det verkar vara en trend nu att kommuner uppmanar sina invånare att kunna klara sig i 72 timmar. I min tidning skrev man idag att man...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
20 084
Senast: hastflicka
·
Äldre Nu måste jag få gnälla.. för jag känner mig så ledsen och trött på detta.. Det är så att jag får en hel del uppmärksamhet från män som...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 576
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Tjena! Funderar på att plugga till hösten, heltid, tre år. Har drygt två timmar med buss till skolan, häst som ska hållas i...
Svar
17
· Visningar
1 353
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har varit fitbitmotståndare sedan start. Men nu har jag sett flera som har det och tycker det är såå på bra. Vad tycker du som har...
Svar
15
· Visningar
2 943
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Kära buke, Jag tänkte att jag frågar er kunskap och erfarenheter först, då det finns lite väl många "för bra för att va sant"-piller för...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 303
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Kan det vara fler än 2 enäggstvillingar? Alltså om man får trillingar, kan de vara identiska alla 3, eller bara 2+1?
Svar
3
· Visningar
790
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Typ 95% av nyanställda linjebussförare är idag födda utanför Sverige. I alla fall är det så i de större städerna. Hur kommer det sig...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
16 797
Senast: TeamLundVer
·
Äldre Jag och en av mina bästa vänner tänkte starta upp sommaren utomlands. Vi tänkte oss först Bulgarien, men efter att ha hört runt lite...
2
Svar
21
· Visningar
1 467
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Misstänker att jag börjat få detta i bägge händer men ffa höger. Ni som haft/har det, vad kan man göra själv? Finns det ngt man kan göra...
2
Svar
26
· Visningar
2 021
Senast: cewe
·
Hemmet Litet gammalt hus. Det frös förra vintern men inte förrän vintern i stort sett var över och då tinade rören när det blev plusgrader. Det...
2
Svar
22
· Visningar
3 295
Senast: Trissa
·
Äldre Jag funderar på att hyra ut min lägenhet i andrahand då jag spenderar mer tid hos pojkvännen än I min egna lägenhet ;) Det är dock lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 563
Senast: doleron
·
Fritid Hej! Någon som har tips på (gratis) app som liknar det gamla hederliga Age of empires där man byggde upp en stad och armé från...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp