Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Stackars häst som gick ner sig. Det måste ha varit svinkallt idag att ligga i vattnet. Härligt att räddningstjänsten har resurser.
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ De senaste sju, åtta åren har jag haft klåda över ffa ben och mage under årets kalla månader (oftast oktober till april). Värst är den...
Svar
10
· Visningar
671
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Please please Obama would you change the nuclear code to something more than 250 sings?
Svar
6
· Visningar
760
Senast: axel
·
Äldre Styr väder och klimat vart ni väljer att bo? Jag är jätte sugen på att flytta uppåt i landet och har varit i flera år. Jag älskar...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 154
Senast: Marcus
·
Äldre hej! Vet inte vad jag ska göra. Vi köpte en ny bäddmadrass (180) och sen dess sover jag skit. Har haft den en vecka och jag har ont...
2
Svar
24
· Visningar
6 654
Senast: Korven
·
Hemmet Måste göra lite detektivarbete för att få fram färgkoden på våra köksluckor. De är från IKEA, men finns ej kvar i sortimentet. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: hvala
·
Äldre skulle behöva köpa ett underställ åt mig och googlade runt. Vet att ylle är bäst men även dyrast Men nästan alla andra är ju i...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag vill hitta en billig flygresa i sommar till medelhavsregionen. Hur gör man?! Jag går in på flygresor.se men det är ju hopplöst att...
Svar
5
· Visningar
479
Senast: Dahlianna
·
Hemmet Jag skulle vilja göra en enkel uppfräschning av köket och tänker bland annat på att byta ut nuvarande beslag/knoppar. Vad tror ni...
2
Svar
22
· Visningar
3 071
IT & mobiler Jag har haft min Samsung Galaxy Ace 2 i fem år och nu börjar den förståeligt nog klappa ihop och jag behöver en ny. Men vilken? Jag...
Svar
9
· Visningar
1 183
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag varnar för massivt långt inlägg. Men behöver skriva av mig. Jag skrev i någon tråd för ett tag sedan att jag blev misshandlad på...
2
Svar
25
· Visningar
2 291
Senast: Twihard
·
  • Låst
Kropp & Själ (Jag vet att det finns folk som åker utomlands senare i år, men beachsäsongen är över i det här landet så nu tycker jag att det är dags...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
84 474
Senast: Praeterea
·
Kropp & Själ En äldre (85+) släkting har drabbats av åldersdepression och har blivit rejält nere den senaste månaden. Hennes livskamrat gick bort för...
2
Svar
21
· Visningar
2 067
Senast: trazel
·
R
Äldre Jag behöver få tag i FUPen till ett fall och känner mig helt nollställd ang hur jag går tillväga. Det jag har att gå på är målnumren...
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Vad finns det för bra gratis antivirusprogram till datorn?
Svar
12
· Visningar
811
Senast: tigerflicka
·
Äldre Kanske något dubbeltydig rubrik. Idag fick jag ett pinsamt samtal. En person jag var skyldig pengar frågade när jag tänkte betala. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 460
Senast: Shaggy
·
Relationer Surat i 20 år för att barnen fått för mycket av fruns uppmärksamhet. Inte svarat på tilltal på alla dessa år...
2
Svar
25
· Visningar
2 631
Senast: lady_vip
·
Äldre Har en fundering gällande jordbävningarna i Italien och undrar om det finns någon geologi kunnig här som kan svara på detta. Dessa...
Svar
5
· Visningar
682
Kropp & Själ Eftersom de finns en gräns hur mycket man kan gnälla över samma sak till sin partner (läs dagligen) så tänkte jag förpesta er :p 5.12...
Svar
6
· Visningar
682
Senast: vinkelina
·
Äldre Har en granne som brukar parkera sin bil utanför huset och på köpet glatt blockerar förrådsdörren där jag förvarar min cykel...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
26 213
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp