Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Tänkte jag frågar här eftersom ni vet allt :D ;) Min man fick vattkoppor förra veckan (hade inte som barn), samt två av barnen. Han...
Svar
5
· Visningar
1 608
Senast: MM
·
Äldre Känner mig jätte barnslig, men jag bokstavligt talat panik. Jag fyller 30 imorgon, ingen som helst skillnad mot idag, men 30?! Jag vill...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 451
Senast: IngelaH
·
Äldre Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Gammeln
·
Äldre Någon som har några erfarenheter av loppisappen Shpock att dela med sig av? Jag säljer gärna böcker och skänker intäkterna till olika...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Fick för tre veckor sen en ny kollega och tillika chef på mitt jobb. Vi är således nu fyra som jobbar i butiken istället för tidigare...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 395
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Varför har män rätt att stänga ute kvinnor från kommunala fotbollsplaner när kvinnor inte har rätt att stänga ute män från kommunala...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 208
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Fick en kamera, Canon Eos M10 i julklapp av sambon. Det medföljde ett objktiv EF-M15-45 IS STM. Det känns som ett rätt alldagligt objekt...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag har fått en slow cooker i julklapp och har ingen aning om vad jag ska göra med den, om den är bra och hur man bäst utnyttjar den...
Svar
1
· Visningar
387
Skola & Jobb Jag jobbar idag som chef inom social omsorg och har gjort det de senaste 3.5 åren. Har bytt arbetsgivare en gång under resans gång. Jag...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Ramona
·
Äldre Nyfiken i en strut och med lite sjukstuga här hemma i jul behöver jag lite underhållning. Själv så byter jag och maken inte men vi...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 299
Senast: Sleepan
·
IT & mobiler Jag har fb följare bara förstår inte hur det kommer sig att det står att jag har fler följare än jag ser? Varför är det 2 st följare som...
Svar
0
· Visningar
455
Äldre Slängde @prallan ur sig en inbjudan om lite julmat till folk i närheten. Inte för jag bor så nära, men jag nappade på erbjudandet, så nu...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Vallmo
·
Äldre - Då säger vi så, Priffe. - Men Priffe, kan det vara så att... - Åh vad bra att du ringer, Prffe, men kan jag ringa dig om en stund...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 701
Senast: zoller
·
Kropp & Själ Någon som provat Adartrel mot Restes legs?
Svar
0
· Visningar
246
Senast: peace
·
Äldre Är det någon som är kunnig ang. strandade hyror? Hyresnämnden är ju rätt på att man ska betala den gamla hyran, och inte den nya som...
Svar
12
· Visningar
897
Senast: tanten
·
Äldre Jag har lyckats tabba mig... Glömde en förpackning köttfärs i kylen några dagar. Sista förbrukningsdag 24e. Till råga på allt har det...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 300
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag erkänner att jag nu framstår som ett totalt pucko. Och jag kan bara delvis skylla på sjukdom och sömnbrist *s* Jag ska under en tid...
Svar
18
· Visningar
810
Senast: Beckham
·
Relationer Jaha, då kan 2016 lägga ytterligare en på listan över de som gått bort i år, är det vara jag som inbillar mig eller är de inte ovanligt...
Svar
12
· Visningar
1 061
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Jag försöker bestämma mig för om jag ska byta arbetsgivare eller inte. Min nuvarande visar gång på gång att vi anställda inte betyder så...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 920
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag har småönskat mig en crock pot/slow cooker rätt länge, för det verkar väldigt behändigt att "slänga i" lite ingredienser och låta...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp