Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Buke har ju levererat förr gällande detta... Min mamma fyller 50 år på torsdag och vi har total idétorka. Skulle vilja ge henne...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: pepp
·
Skola & Jobb För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag som 38-åring hitintills aldrig fått det att fungera med en sysselsättning...
2
Svar
35
· Visningar
3 052
Äldre Nu kanske det bara är jag som "överreagerar" för att jag själv har äldre föräldrar. Men är det inte rätt många, födda i mitten/slutet...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 204
Senast: Meggan
·
Äldre Om man vill fästa glitter i ansiktet, vad använder man lämpligast då? Tänker om man har små burkar med glitter, typ såhär: Finns det...
Svar
6
· Visningar
2 062
Senast: Mammas
·
Äldre ikväll börjar den nya serien Ska ni se?
Svar
2
· Visningar
251
Senast: Lampan
·
Fritid jag älskar att baka och är långt ifrån något proffs, oftast blir det bra men ibland blir det bara fel. för det mesta har jag kunnat...
Svar
8
· Visningar
788
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Måste fråga. Jag pratar ganska mycket med min pappa (pigg och kry 76-åring) per telefon. Det händer dock ibland att han börjar prata...
Svar
12
· Visningar
1 052
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Kloka buke... Är det nån här som har erfarenheter som kan hjälpa mig? För två år sedan fick jag blodförgiftning efter en operation. Jag...
Svar
0
· Visningar
814
Senast: lislolaslo
·
Relationer Trillingen försvann ju för några år sedan och den ersattes av fläderblom. Nu är det dags igen och fläderblom får stryka på foten och...
Svar
17
· Visningar
6 005
Senast: Gammeln
·
Relationer Jag och en kompis har olika åsikter. Scenario: du ligger med en person, ett ons utan känslor och båda är med på att det bara är ett...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 296
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Sedan ett par veckor tillbaks säger bilen att bakluckan är öppen. Det är en Honda cr-v. Antingen lyser varningslampan, blinkar eller...
Svar
6
· Visningar
1 476
Hemmet Vet inte om det finns något att göra åt detta ens men har lite funderingar. Vi köpte ett hus förra året i november. Elen ska vara...
Svar
10
· Visningar
2 274
Senast: Líf
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag är ny här men har läst länge och sett vad mycket kloka människor det finns här! Och nu behöver jag själv lite hjälp med...
2
Svar
24
· Visningar
5 883
Senast: nickan1
·
Äldre När tar hatet slut? Och varför är det så tyst om vad som hände i Trollhättan? Två lärare och en elev döda. Flera andra elever svårt...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: MJLee
·
Äldre Jag - som avskyr att laga mat - har den senaste tiden sett matlagningprogram, typ Masterchef, Top chef på TV. Där talas om att...
Svar
12
· Visningar
1 420
Senast: MiaMia
·
Tjatter Finns det en plats som heter så? Jag skrev en limerick om en flicka från Ronne och jag tyckte den var bra tills jag googlade och då...
Svar
9
· Visningar
542
Senast: Vinterbad
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till min första lek! :D Jag ska försöka hålla den kort och enkel, så vi förhoppningsvis är klara innan helgen. ;) Dold...
19 20 21
Svar
400
· Visningar
12 075
Senast: Derring-Do
·
Äldre En person i min närhet har fått ett brev från Fraser and Fraser, som är svårt att direkt avfärda som rubbish, av flera orsaker. Det står...
2
Svar
31
· Visningar
5 998
Senast: ameo
·
Äldre Provladdat några olika budgetappar. Alla är svårbegripliga. Hittade en, "fast budget". Den verkar dock begränsad, har slagit in framtida...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Monkie
·
Hemmet Jag har ingen möjlighet att ha taklampor i huset, och är inte så bra på belysning i allmänhet... Just nu har jag några slumpmässigt...
Svar
10
· Visningar
788
Senast: Monstrea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp