Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Övr. Barn Fastande i tråden "vad kostar det att ha barn" där en följdfråga var hur man berättat för pappan att han ska bli pappa... Tyckte det var...
2
Svar
33
· Visningar
3 893
Senast: Iris
·
V
Övr. Barn Mina kompisar som inte har barn börjar vara lite hispiga nu när det börjar närma sig BF. (Eller ja, dom som har barn också, plus hela...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 928
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Att lära sig av sina barn För dem som inte har barn är det här hysteriskt. För dem som har barn som har passerat den här...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
12 585
Senast: Cilla
·
Övr. Barn säger min mamma i telefon. "Helvete heller" tänker jag, när jag ringer henne och ber om lite avlastning med terroristen i morgon...
2
Svar
21
· Visningar
1 983
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Jag kollade på 3:ans nya program "Den största dagen" med Mia Parnevik där dom fixar en jätte fin student till 18-årig Moa vars mamma och...
Svar
11
· Visningar
1 963
Senast: MiaMia
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hur är det egentligen med dessa regler å rutiner med skilsmässobarn? Har ni samma regler hos er som de har hos den andre föräldern? hur...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: anni0301
·
P
  • Låst
Övr. Barn Har en liten undran till er med barn/tonåringar som har sällskap med eller umgås med vänner som har dåligt inflytande på dem eller som...
Svar
16
· Visningar
2 637
Senast: Poppan
·
Övr. Barn Jag har en rätt stor 6-månadersbebis som jag har lite problem att hitta rymliga kläder åt. Nu senast köpte jag tre pyjamasar på HM där...
2
Svar
25
· Visningar
2 963
Senast: Luktpion
·
S
Övr. Barn Då jag för ett tag sen inledde ett förhållande med en man som har två barn, som fortfarande bor hemma, har jag en del funderingar....Det...
Svar
12
· Visningar
2 896
Senast: Zaria
·
Övr. Barn En del barn med diagnoser av olika slag fungerar bra i en vanlig skola bland "normalstörda" barn, men andra gör det inte. Vad är det...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 785
Senast: Badger
·
Övr. Barn Idag var vi på bvc och vägde liten, han vägde 8975 gram och är 68 cm lång. Huvudet är 46 cm i omkrets och han var som ett litet solsken...
Svar
17
· Visningar
1 066
Senast: nevin
·
Övr. Barn Tittade på Rachel Ray imorse en liten snabbis.. Kom in precis när en mamma berättade om sin dotter... dottern va kanske ja max 7...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Har fått höra från två håll att jag har en "pojkmage" och från ett håll att det är en flicka. Så jag blev lite nyfiken, hur "ska" en...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Dito
·
Övr. Barn Det här med giftiga ämnen och barnsäkring av hemmet.. Har en lista här framför mig och blev helt paff över hur mycket man har hemma som...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: Ishtar
·
F
  • Låst
Övr. Barn Nu har den andra föräldragruppen varit, och naturligtvis lyckades de planera in den precis på fredag förmiddag, när jag hade biljett...
Svar
10
· Visningar
3 950
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn I förra veckan skrev Metro om "barnfilmer" på youtube med sex och våld/anspelningar på sex och våld...
Svar
18
· Visningar
1 653
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag har inga barn själv, men vill gärna ha någon gång i framtiden. Men jag börjar faktiskt bli rädd att jag inte ska klara av att ge ett...
Svar
15
· Visningar
1 609
Senast: AnnaJL
·
S
Övr. Barn Namn på väntade barn är väl aldrig lätt... men nu funderar jag finns det en "omvänd namnbok" tro? Alltså en bok med ett ord eller...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Svanhild
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag blir så irriterad. (den här tråden kanske ska vara på barn, jag vet inte... ) MEN, jag blir så irriterad på alla som frågar oss...
Svar
16
· Visningar
1 353
Senast: tgd
·
Övr. Barn alltså, detta kan väl ändå inte stämma? Jisses.. *hoppas på att det är en skämtsida* länk
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp