Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Jag har två marsvinshonor som dricker rätt mycket. Jag undrar om det kan vara njursten? Har hört att om hamstrar dricker mycket så beror...
Svar
8
· Visningar
1 678
Senast: Stollan
·
Övr. Djur *fårfråga* (för den som undrar vad coccidier är) I en annan tråd, i höstas, var det någon som varnade mig för förekomst av coccidier i...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: annele
·
P
Lantbruksdjur till sommaren hade jag tänkt att mina får skulle beta in till en å. Ån är ganska djup men på ett ställe är det grunare då ån breder ut...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: mizz_perfect
·
B
Övr. Djur Nu vill jag ha nåt mer än fiskar i lägenheten, men en katt är för krångligt, så jag har siktet inställt på gerbiler (ökenmöss). Vad...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Trazzelsudd
·
A
Övr. Djur Då var det dax för årets första lammungar att komma till världen. Det blev Glimma som var först ute med två tackor och en bagge :love...
Svar
14
· Visningar
1 561
Senast: annele
·
A
Övr. Djur Har fått en albinomusflicka (vit med röda ögon) som jag har döpt till Astrid :p har haft henne sedan igår (6/1) nu undrar jag hur...
Svar
10
· Visningar
1 153
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Har ett 54-liters akvarium med ett tiotal fiskar i(ett par tetror,någon guldfisk,alltså vanliga sorter). För två veckor sedan köpte jag...
Svar
9
· Visningar
7 193
Senast: Youma
·
H
Övr. Djur Min sköldpadda har jätte långa naglar.Ska man klippa dem eller ? :confused:
Svar
2
· Visningar
923
Senast: habby
·
F
Övr. Djur Jag har fått hem en ny bur tillsammans med min nya undulat. Jag har ingen användning av den, så nu tänkte jag sälja den. Jag vill inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 647
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Har precis fått hem en massa ökenråttor. Frågan jag har är att jag har en hane Putte som både med 2 andra hanar å en hona (vilket jag...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: Trazzelsudd
·
Övr. Djur Köpte ju Tufsen förut och jag börjar tro att det är det sämsta köp jag någonsin har gjort :( Dels har han ju börjat sätta på Lurvas, så...
2
Svar
25
· Visningar
1 543
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Jag har nyligen skaffat en nymfparakit. Problemet med henne är att hon är helt skallig (även tofsen är borta) eftersom hennes f.d...
Svar
3
· Visningar
1 536
Senast: Fjunet
·
F
Övr. Djur En av mina fåglar dog ikväll :cry:, så nu undrar jag vad jag ska göra med henne? Ska jag låta henne ligga i lådan eller lägga henne i...
Svar
4
· Visningar
1 923
Senast: CosmicQueen
·
O
Övr. Djur Vad betyder "dilut" i färgavelsammanhang...tex black dilut?
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Stollan
·
R
Övr. Djur Vinner man nåt på det? Skulle vilja börja föda upp nåt av det i väntan på att ha råd och tid med Cavalier King Charles Spaniel :bump: :love:
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: Real_Life
·
Övr. Djur ..kaninen nu i sele eller är det för kallt. Vid vilken temperatur är det ok att ta ut sin kanin. Hon bor annars inne. Vi bor i Sthlm.
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: Apollo
·
A
Övr. Djur nån som har försökt odla? hur har det funkat?
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Mia_R
·
Övr. Djur Nu har lilla Nora kommit hit! Tuva är alldeles till sig av glädje. :love: Det här är troligen första gången hon ser ett annat marsvin...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Dravena
·
K
Övr. Djur Jag har blivit \"mormor\"! Nu har det kommit 1 unge! Den kom mellan klockan 24.30- 10.00 idag! Det är en Self Grey och troligen hane(?)...
Svar
10
· Visningar
1 017
Senast: Karamella
·
B
Övr. Djur Kompisen har två små marsvin som hostar nyser och kliar sig!! Det är inte löss, det vet vi. är det nån som vet vad det kan vara för...
Svar
9
· Visningar
3 117
Senast: Dravena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp