Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Efter att ha läst ko tråden på Senior tycker jag det skulle vara kul att höra lite bland er som har egna kossor om er älsta kossa? Hur...
Svar
2
· Visningar
1 404
Senast: Marie_C
·
F
Övr. Djur Idag föddes äntligen den första tjej-killingen! Det var en svår förlossning o jag hade tur som kom ut i stallet just då...mamman...
Svar
5
· Visningar
722
Senast: Francess
·
R
Övr. Djur jag och min ska åka bort på sönda o kommer ent hem försen på torsda.. pappa säger att de räcker me att mormor kommer upp och ger...
Svar
15
· Visningar
1 559
Senast: rat_girl_4ever
·
R
Övr. Djur Hur gör slöjdstjärtar när de parar sig??? Hur ser man skillnad på honor o hanar,är det överhuvudtaget möjligt att få ungar på sånna som...
Svar
6
· Visningar
5 807
Senast: Rallebralle
·
Övr. Djur Utan några andra symptom, kan det vara förkylning? Har hört tuva nysa ungefär en gång om dagen sen hon kom. Hon är inte snuvig, ögonen...
2
Svar
36
· Visningar
3 586
Senast: moonlightgarden
·
A
Övr. Djur Håller på med ett arbete på djursjukvården i skolan. Har hittat lite sjukdomar och så om får, men det jag hittar är mest om lammkött...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: amanboriel
·
Övr. Djur Hur ser man om de har fått det? Jag ger mitt marsvin clementin bara ytterst sällan och äpple en gång i veckan och tomat 1 gång veckan...
Svar
3
· Visningar
2 098
Senast: Stollan
·
A
Övr. Djur Jag har för tillfället en mus som heter Astrid, imorrn ska jag få en till och den saka heta Asta men eftersom jag bor på internat så ser...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: yackie
·
Övr. Djur Vad hette det där eng kaninfodret som var så fräscht men svårt att få tag på? Liknande fibergi för hästar i konsistens? Var köpte du...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Idag när min dotter (inget litet barn, utan en 17-åring) skulle ge vår hona på 4 månader en morot ur handen så högg hon henne i fingret...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Fjunet
·
L
Övr. Djur Hon dog av lunginflammationen i morse. I min famn! Jag är så ledsen så att det finns inte! :cry: Jag saknar Doris så det gör ont! :cry...
2
Svar
21
· Visningar
1 778
Senast: Heulwen
·
Övr. Djur Mit i smällkalla vintern har Bärith och hennes systrar bestämt sej för att det är dax att lamma... :p Räknade fel i somras och plockade...
Svar
13
· Visningar
1 196
Senast: FiaOchSaffe
·
L
Övr. Djur Hej! Brukar undulater mata varandra??? Tror att den äldre av mina fåglar matar den yngre...(ca 1.5 år yngre)....
Svar
5
· Visningar
1 834
Senast: Lukka_82
·
F
Övr. Djur ...tillika den 5:e bockkillingen. Suck! Knappt hälften av getterna har killat och det har enbart blivit bockar. Helt otroligt! Och i...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Francess
·
L
Övr. Djur ...med mitt sjuka marsvin. Jag märkte typ klockan 15.30 att Doris var slö, apatisk, tyst (hon som alltid skriker) så jag och pappa åkte...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: LoveRindi
·
S
Övr. Djur Nu går det bättre med ungarna å dom andra. Det verkar som att Sotis ska ha ungar.
Svar
7
· Visningar
939
Senast: gul_zebra
·
W
Övr. Djur Någon som har något bra? Funderar på bland annat engelska namn på H, låtar från en Oasis-skiva och nåt till. Det är alltså kaniner det...
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: Trazzelsudd
·
F
Övr. Djur Vilken/vilka försäkringar? Vilket företag? Kostnad? Har Agrias veterinärvårdsförsäkring på mina fåglar för 280:-/per år.
Svar
17
· Visningar
1 039
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Djur Finns det några sånna här på buke??? förutom jag då...*ler*
Svar
9
· Visningar
981
Senast: lilla_jag86
·
N
Övr. Djur Har ett marsvin på ett halvår, en hanne. Nuförtinden har jag inte tid att hålla på med honom lika mycket som jag vill, så jag undrar om...
2
Svar
20
· Visningar
1 644
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp