Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

U
  • Låst
Övr. Barn Tänkte att vi kunde lista de kommentarer/frågor som vi gravida har hört alltför många gånger. :devil: Hjälp mig att fylla på listan...
2
Svar
32
· Visningar
2 046
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn med mensvärk... har ju sluppit det i 18 månader ungefär... och pmsen lär ju komma den med kan jag tänka mig :crazy: fördelen är ju...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Har börjat fundera lite på hur jag kommer att bli som mamma. Min sambo har redan bestämt att jag ska vara den som bestämmer och som är...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: slice
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vi som har ägnat våra liv åt djur av olika slag och i olika åldrar har oftast sammlat på oss ett smärre bibliotek. När jag blev med...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn ... min bebis i magen har nu. Känns jättetydligt både i och utanpå magen. Dessutom har den helt klart ändrat läge någon gång förra...
Svar
8
· Visningar
2 011
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått ett par gamla bodysar som är lite gamla och tråkiga och vill nu piffa upp dem åt min lille pojke. Min tanke är att använda...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Tarzan
·
  • Låst
Övr. Barn Vad har ni som tvilling-föräldrar för bra tips till de som inte bara väntar en utan två bebbar!? :) /Timsetim
Svar
8
· Visningar
2 156
Senast: Halloy
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vår treåring har plötsligt blivit SUPER mammig!! Vad kan det bero på? Inget speciellt har hänt, han umgås lika mycket med oss (jag och...
Svar
1
· Visningar
1 292
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Idag när min son lekte så stoppade min sambo in en liten jongleringsboll under tröjan på honom för att busa lite. Då tog sonen även den...
Svar
12
· Visningar
1 349
Senast: Ödem
·
  • Låst
Övr. Barn kolla länken och läs om sophie.. fy sjutton vad rörd jag blev! :cry:
2
Svar
21
· Visningar
1 826
Senast: lis1e
·
G
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn, hur mycket tid tar de egentligen per dag? hur mycket av era intressen/egentid har ni fått försaka pga barn? jobbar...
Svar
17
· Visningar
1 311
Senast: minternet
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är nu i vecka 16 och har under den tiden gått ner 10 kg men inte upp ett gram, eller nu ljög jag, jag gick upp hela 0.7 kg ( :eek: )...
Svar
15
· Visningar
1 317
Senast: grimman
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har börjat få kramp i benen, speciellt då såklart på natten... så inatt har jag inte sovit många timmar med tanke på att jag även har en...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Blixtra
·
E
  • Låst
Övr. Barn ...att man har träffat "den rätta" att leva med tillsammans i resten av sitt liv, och skaffa barn ihop med? :smirk: Anledningen...
Svar
13
· Visningar
1 178
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Får era barn det? Vi har totalt fyra barn varav de två äldsta bor hos sin mamma mestadels, hos oss är de varannan helg, ngn vardag i...
Svar
13
· Visningar
1 231
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar över storlekar på barnkläder. Vad är vad? Tex storlek 56 måste ju vara smått men ungefär när har de tex storlek 68? Hittar...
Svar
10
· Visningar
2 067
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn vars barn vägrar att äta ut nappflaska? vi har försökt (fast inte sååå intensivt) sen Emma var typ 2 mån (är 9 nu) och nappflaskor är...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Roheryn
·
A
  • Låst
Övr. Barn I vår äldsta pojkes klass har det alltid, sedan 1 klass, bedrivits klasskassa. 100:-/termin, inte mycket tänker nog en del MEN nu är det...
2
Svar
24
· Visningar
1 905
Senast: Angel_23
·
  • Låst
Övr. Barn bara för att göra det klart för er: JAG är inte gravid och JAG skulle aldrig i hela mitt liv äta mögelost MEN min lillasyster är med...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Timsetim
·
V
  • Låst
Övr. Barn Har haft jätteonda bröst, vilket gjort att jag pumpat ur och gett i flaska. Nu när jag inte har ont längre och vill att hon ska ta...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp