Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Mormor undrar redan nu vad hon ska köpa till vår 3-åriga dotter. Böcker uppskattas förstås. Det är bra att ha många olika böcker till...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: ulda
·
Y
  • Låst
Övr. Barn vi köpte en begangnad ligg vagn till lillan, hon är nu fem månader och har börjat sitta upp i bland i vagnen men bara kortare stunder...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, mitt tredje inlägg bara idag... Kanske är jag gravid?! :angel: Vem satsar på att jag är det, vem satsar på att jag inte är...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Leyla
·
S
  • Låst
Övr. Barn Vi har en del problem med barnen när jag jobbar över. Då är de j-igare än vanligt. Ställer till med allt ofog de kan tänka sig. Det gör...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Basilika
·
S
  • Låst
Övr. Barn om man är arblös när man blir gravid och inte hittar något jobb,har man rätt till någon ersättning då?
Svar
3
· Visningar
663
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett autistiskt barn som numera funkar riktigt bra med hans mått mätt. Han talar rätt mkt nu så att vi närstående kan gissa oss...
2
Svar
28
· Visningar
2 674
  • Låst
Övr. Barn Var på kyrkans barntimmar idag o upptäckte att alla barn som var i gossens ålder kröp omkring och tillomed reste sig upp :o . Min...
2
Svar
23
· Visningar
5 631
  • Låst
Övr. Barn Hur känns era sammandragningar? Mest nyfiken på om allas känns likadana. Mina gör inte ont utan hela magen blir bara stenhård och så...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Jossan
·
  • Låst
Övr. Barn Har börjat läsa lite om detta och jag tycker det är en riktig djungel! Jag har väldigt blandade arbetstider, som innefattar dagtid...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: ameo
·
R
  • Låst
Övr. Barn Tjej eller killnamn?
Svar
2
· Visningar
783
Senast: rattalskare
·
  • Låst
Övr. Barn Frågar för en kompis räkning...Dom dära garantidagarna på 60:-/dag, kan man inte börja tulla på dessa innan 180 dagar gått ? Så fort...
Svar
14
· Visningar
2 885
Senast: Bubbla
·
B
  • Låst
Övr. Barn Finns det fler som har problem med foglossning EFTER förlossningen? Jag fick svår foglossning för fem år sen med mitt första barn, mitt...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: paradiset
·
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt in i graviditeten kände ni något, alltså att ni var gravida? Antar att det är väldigt olika men ungefär? Hur kände ni er...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Var står ni när det gäller hemläxor???? Vad har ni för synpunkter och åsikter om detta? Jag har en son på 10 år som är lagom duktig...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 691
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har letat och letat efter en tråd som handlade om kiss (var annars än på ett barnforum känns det inte konstigt att nämna ordet kiss...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Hej alla bukemammor! Nu är det så att jag ska åka som au-pair till Irland den 4 oktober, alltså på tisdag! :) Jag ska ha hand om 2...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: aneka
·
  • Låst
Övr. Barn Just hemkommen efter ett dramatiskt dygn på sjukhuset. Lilla tjejen, 3,5 år, var hemma från dagis igår o vi åt i lugn o ro frukost...
Svar
14
· Visningar
1 371
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Överallt kan man läsa om biverkningar i samband med graviditet! Jag är nu i ve 12+1 och jag har inte sett röken av varken matnoja eller...
Svar
10
· Visningar
866
Senast: vendelay
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag vet att det inte går att tjata till sig en bebis och det är inget jag vill. Men med min sambo går det inte ens att diskutera! Har...
Svar
11
· Visningar
1 009
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Hjälp mig med råd, tips och stöd ni barnvana, utomstående bukefalister! Svårt att se klart när man är mitt inne i det själv. Under...
2
Svar
21
· Visningar
4 753
Senast: MissX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp