Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn bara för att göra det klart för er: JAG är inte gravid och JAG skulle aldrig i hela mitt liv äta mögelost MEN min lillasyster är med...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Timsetim
·
V
  • Låst
Övr. Barn Har haft jätteonda bröst, vilket gjort att jag pumpat ur och gett i flaska. Nu när jag inte har ont längre och vill att hon ska ta...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Min son ligger snett med huvet när han sover och även när han är vaken,nu har hans bakhuvud blivit lite skevt så att säga,på bvc sa de...
Svar
9
· Visningar
7 424
  • Låst
Övr. Barn Sonen är sjuk och mamma är urkass på att pyssla... :crazy: Vad kan man roa de små söta liven med utan att gå under själv? Så snälla...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Har man som förälder rätt att ha egna intressen? Jag har trott att det är så, men har här på Buke fått lära mig att föräldrar ska...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 102
Senast: Luff
·
P
  • Låst
Övr. Barn Kommer ni ihåg att jag skrev för nå´n vecka sedan om problem i vår dotters klass? Hon går i tvåan. Jag har nu i veckan äntligen varit...
2
Svar
35
· Visningar
2 815
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Var ute på vandring med en kompis, vi orkar bara inte med att vara på internatet hela dagarna utan går rundor, men i alla fall så gick...
9 10 11
Svar
215
· Visningar
13 056
Senast: Prosit
·
B
  • Låst
Övr. Barn Har hört att man ska tvätta alla nya barnkläder INNAN de används! För att få bort alla olika typer av medel man använder för att hålla...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: alazzi
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag har iakttagit att många barn som är ganska stora åker sittvagn när de är ute med sina föräldrar fast barnen är ganska stora :crazy...
Svar
18
· Visningar
4 918
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn I en annan tråd skrev någon att barn man går över väldigt länge med kan bli sena med utvecklingen i livet sedan. Någon som läst något om...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: pewa
·
K
  • Låst
Övr. Barn När det gäller personalen på förskolan, vad är det absolut viktigaste för er? Hur är en perfekt "dagisfröken"?
Svar
4
· Visningar
634
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Var på inskrivning på mvc i veckan. Det blev provtagning och en hel massa frågor att svara på. Men ingen undersökning!? Enligt...
Svar
10
· Visningar
1 798
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Som ni eri i rubriken kan ni nog räkna ut vad min fråga handlar om. Jag förstår att det går att tävla hoppning fast man är gravid (så...
Svar
6
· Visningar
1 950
Senast: jerseyko
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vet inte om tråden ska ligga här, men alla gravida är ju här så.. ;) Jag har blivit så otroligt depp.. alltså jag var ju fullt...
2
Svar
28
· Visningar
2 766
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Imorse vaknade jag av att jag hade vansinngt ont Jag kunde ej komma upp ur sängen och jag visste inte om min sambo var hemma så jag...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: cewe
·
  • Låst
Övr. Barn Hej. Jag har varit väldigt inaktiv på buke ett tag. Men nu fick jag ett ryck och kom tillbaka. Har en sambo sen ett halvår tillbaka...
2
Svar
36
· Visningar
2 368
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag och min sambo lekte lite med ödet i veckan... Vi gjorde "det" utan skydd... :o Så nu är vi lite nervösa... hur tidigt...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: giowanna
·
S
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni, rätt eller fel? Ska vi ha barnfria zoner i samhället? Krogar vill inte ha barn som gäster Dom flesta krögare...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 845
Senast: Björk
·
T
  • Låst
Övr. Barn Var på banken idag och gjorde om lite lån och så och så kom vi att prata på pensionssparande osv och hon, tanten på banken, påpekade för...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: Adrian
·
  • Låst
Övr. Barn Mormor undrar redan nu vad hon ska köpa till vår 3-åriga dotter. Böcker uppskattas förstås. Det är bra att ha många olika böcker till...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: ulda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp