Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Låter ni era barn ha kläder med huva på (som är fastsydda) :confused: Jag älskar huvtröjor själv och mina barn vill gärna ha såna men...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Pauling
·
S
  • Låst
Övr. Barn Aftonbladet Jag var bara tvungen.. Vad var det jag sa ;) Bevis he he he Alkohol och amning=inga problem. Alkohol och...
2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Vildvittra
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har inte skrivit på ett tag då det inte blev ngt befruktat ägg :cry: Satt i väntrummet och såg två andra par som fick komma in och...
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: Mysgrisen
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur funkar det med dagis när man är hemma med havandeskapspeng. Vi har bestämt att vår kille ska få gå kvar på dagis när lillasyskonet...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Pauling
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har lite funderingar om jag gör för mycket jobb.... Jag har mina hästar i ett litet hyr stall, det är tre hästar som står inne =...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Nu när man går i barntankar, funderar man plötsligt på hur gamla folk är när de skaffar sitt första barn. Jag är 22 nu, och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 331
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Jag missade tyvärr programmet, men har redan hunnit läsa massvis med ris och ros om programmet som idag handlade om Mat för mammor...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Är det nån som vet om man "kan" äta kebab när man är gravid? Tänker på att kött ska vara rykande hett, det är ju inte kebab precis.
Svar
2
· Visningar
1 837
F
  • Låst
Övr. Barn Ja det är väl nu det ska vara dags då :bump: :bump: :bump: men här händer det verkligen inget... *suck*... det är ju nu det börjar...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 539
Senast: Fullblod
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Magen har börjat växa ordentligt nu och jag kommer inte på något vis i mina ridbyxor längre... Vad har ni ridit i? Jag tycker att...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: mino
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som känner igen sig? Min dotter som är elva månader vägrar att ta napp. Istället vill hon ha mitt bröst. Det innebär att...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: gulan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu vill jag höra om era samlade erfarenheter ang feberkramp. Var själv med om detta när tvååringen krampade i bilen mitt ute i urskogen...
Svar
5
· Visningar
1 513
Senast: mizz
·
K
  • Låst
Övr. Barn Oj tänk att jag vågar mig in i detta forum! Jo så här är det. Jag om min man (gifte oss i maj :love: ) - firar 5 år på torsdag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 384
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag är gravid i vecka 17 och rider fortfarande, dock börjar jag känna mig väldigt "framtung"....hur länge har ni ridit och vad var...
Svar
18
· Visningar
1 287
B
  • Låst
Övr. Barn Hur länge blödde ni efteråt och hur mycket ( vilken bindstrl. behövde ni)?
Svar
14
· Visningar
3 167
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn En del kommuner har ju en sådan verksamhet. Tror ni att det gör någon nytta? Personligen så tror jag att de behövs fler synliga vuxna...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Läste om något rektorsområde i Sthlm som förbjudit både insamling till klasskassa och tagit bort "utflykter" som föräldrar tidigare fått...
2
Svar
27
· Visningar
2 711
J
  • Låst
Övr. Barn Om man bara ska läsa en eller ett par förlossningsböcker - vilken ska man välja? Gärna en någorlunda modern, så att...
Svar
7
· Visningar
1 557
Senast: Jossan
·
  • Låst
Övr. Barn Försöker lista ut när jag har ÄL, men från när ska jag räkna att min mens börjar? Denna månad, liksom förra, började jag få lite...
Svar
7
· Visningar
3 637
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Väntar mitt första barn, är mitt i v 15 och har helt plötsligt fått för mig att jag inte kommer att gå tiden ut. Tankarna började igår...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp