Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Jag funderar på vad det är för regler för manen på stor häst? Jag har inte TR hemma och undrar om någon vet. Tänkte på dressyren, måste...
Svar
18
· Visningar
1 529
Senast: tant agda
·
M
Tävling Jag vet att man alltid måste ha hästen tränsad from det att man lastar ur hästen tills den står i transporten igen när man rör sig på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 658
Senast: Lady_S
·
B
Tävling Känner någon till vad som händer om man anmäler sig två gånger till samma tävling. Jag har dessvärre glömt bort om jag anmält till en...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: MaLu
·
E
Tävling Är det någon här som har erfarenhet av att få lov att ta med en ledsagare enligt LSS (lag om stöd och service för vissa...
Svar
5
· Visningar
1 160
Tävling Hur blir det om man tolkar TR fel? Om detta upptäcks på tävlan. Jag menar, vem är det som säger att vad som är rätt och fel? :confused...
Svar
2
· Visningar
903
Tävling Finns det ngn stans i Skåne (helst i närheten av Kristianstad då) där det tränas tornerspel? Kanske där det är ok att ta med sin pålle...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Scorpan
·
V
Tävling Jag ska tävla på söndag och kom först idag på att jag glömt att fixa ny licens för iår :o Jag var iväg till klubben och hämtade en...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: Vonkan85
·
M
Tävling Jag håller på att ska ta grönt kort och första gången vi hade möte kom frågan om barn/ungdomar och grönt kort. Som jag kan utläsa av...
Svar
13
· Visningar
1 107
Senast: Jezzie
·
Tävling Nu är det så att jag har anmält mig till en tävling nästa helg, det är en tvådagars utan uppstallning så jag anmälde mig till en början...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: lundsbo
·
C
Tävling Var hittar jag en godkänd mätman/kvinna någonstans. Boende i Sthlms området. Har sökt överallt, men hittar ingen
Svar
1
· Visningar
1 714
Senast: Dalatjej
·
Tävling Jag har fått uppdraget att vara lagledare för klubbens div III lag i ponnydressyr. Jag själv red mitt sista år på ponny förra året och...
Svar
10
· Visningar
1 962
Senast: Picasso
·
O
Tävling ... där licensnummret ska stå? har inte fått min licens än, men ska skriva min anmälan till tävlingen på söndag... vad ska det stå där...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: tant agda
·
Tävling Jag har fått tillfälligt hjärnsläpp.. :D Så... "Snabbfråga" - Hur lång är karensen vaccination (hästinfl)- tävling nu igen??. Det...
Svar
1
· Visningar
1 784
Senast: Tulip
·
Tävling Uppgraderade min licens till juniorlicens förra året, och nu undrar jag ifall man kan betala in för lokallicens bara. Hur skriver man på...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: megasus
·
H
Tävling klubben har köpt en ny ponny, och hon är tävlad förra terminen. ska tävla henne nu. men då har dom tappat bort regestreringsbeviset och...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: tant agda
·
J
Tävling En häst som gått Intermediaire - vilka klasser är den uppklassad ifrån?
Svar
6
· Visningar
2 462
Senast: lundsbo
·
Tävling Jag undrar får vilken "tävlingsform" (lok, reg och nat) förekommer veterinärbesiktning med böjprov OM det öht förekommer? Det kan ju...
2
Svar
24
· Visningar
2 632
Senast: lundsbo
·
Tävling ska vara inne innan den 22a och nu har jag lite problem :P jag har inte betalat in min juniorlicens en, gör det den 25e när mamma får...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: beauspirit
·
Tävling Hur är det, när man betalar in (förnyar) en licens för året så får man samma nummer som förra året? Så ifall man inte fått den nya...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: tant agda
·
Tävling Hur långt brukar det vara mellan själva tävlingsplatsen och parkeringen när ni är iväg och tävlar oavsett gren ? Skulle ni tycka det...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: megasus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp