Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Imorgon är det ju dax men vet någon villken tid det är? :)
Svar
3
· Visningar
871
Senast: tinafinis
·
S
Tävling Jo jag tänkte på en sak med tävlingsanmälning på internet. Det står på det flesta proppotioner att man ska skicka anmälningen till en...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Vita_N_6520
·
S
Hoppning Imorgon är det tävling för mig, den börjar 15.30. Min ponny är en C-ponny och det är ca 25starter innan mig. När kan det vara bra att...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Saagaa
·
C
Fälttävlan Hej alla fälttävlansryttare! Hoppas jag kan få lite hjälp, jag som inte kan så mycket inom fälttävlan. Ska hoppa lite terräng, mest...
Svar
16
· Visningar
1 524
Senast: caramelle
·
S
Hoppning Har precis börjat hoppträna lite smått efter flera års uppehåll. Mitt stora problem är balansen i landningen och första galoppsprånget...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: puckis
·
Western Hjälp mig! Var kan jag köpa en längre bakgjord? Har kolalt runt på olika web-sidor, men där finns bara vanliga gjordar, eller...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Kira
·
Körning Hej! I Torsdags var jag på Göteborgs horseshow och tänkte dela med mig lite av det jag såg.
Svar
18
· Visningar
1 656
Senast: Carolus
·
I
Hoppning gällande en stark 6-åring, tänkte kanske att ni kan bistå med hjälp gällande en stark 12-åring. Ha ha. Hoppningen: alltid hoppad med...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Shout Whisper
·
I
Hoppning Ibland undrar jag om det ändå inte vore för det bästa om man hade martingall som obligatorisk utrustning på hopptävlingar..... var och...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 823
Senast: Lady_S
·
Dressyr Försöker nu komma igång med ridningen efter diskbråcket och har problem med formen i trav och att hästen ska söka sig mot bettet,länga...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Zolimita
·
Tävling Häst från Argentina, säljare säger att han är 5 år. Kan lika gärna vara 10 år, inget pass, inga papper alls. Hur gör man om man vill...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: svea
·
Körning Ursäkta jag är bara tvungen :angel:. Alla som brukar skriva här inne måste (enlig mig :angel: ) presentera sig :)! Bild är kul om ni...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 193
Senast: Thuja
·
Fälttävlan tråkigheter här om alla olyckor så jag tänkte liva upp forumet lite ;) Här är min älskade lilla Lukas :love: Tycker denna bildserie...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: Camomill_
·
E
Dressyr Förra sommaren red jag för en mcyket bra tränare som påminnde mig om att när man rider dressyr ska man bara tänka framåt, framåt...
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: Ankiesen
·
Dressyr Är det tillåtet med bling bling pannband på dressyrtävling? Läste i tr att det får vara i annan färg och diskret dekoration.Är bling...
Svar
10
· Visningar
1 637
Senast: Cut3Leo
·
Körning Nu har jag provkört min nya sele, en Zilcosele med anatomisk brösta gjord speciellt för shettisar. Väldigt reglerbar och jag gillar den...
Svar
12
· Visningar
1 511
Senast: Cattis_E
·
H
Hoppning nu har jag hittad den "rätte" för mig.. någon som har den redan?
2
Svar
25
· Visningar
2 590
Senast: Panikie
·
A
Trav Hej! Undrar om det är någon som har transport där hästarna står baklänges? Hur tycker ni att det fungerar för era hästar? Negativa...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: Aldermarin
·
B
Körning Jag har en fjording och ska köpa en baksele till honom han är ca 146 sm i mankhöjd, vad tror ni han behöver för storlek full eller cob?
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Goat lover
·
Z
Övr. Grenar Vilka raser är det man tävlar galopp i? (Av dom stora hästarna, ej ponny).
Svar
19
· Visningar
5 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp