Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan vad är de ni letar efter om ni ska flytta eran häst? vad har ni för kreterier för vad de nya stallet ska innehålla?? vad ska ingå...
Svar
16
· Visningar
1 315
Senast: _Runaway_
·
Hästmänniskan Hej Eftersom jag har 30 min på asfaltsväg till närmsta bra ridvägar tänkte jag lasta hästen och köra dit istället. Det finns en...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: Lambi
·
Hästmänniskan Igår skulle jag ha tittat på ett varmblodssto men alldeles innan jag skulle åka ringde ägaren till hästen och sa att jag inte kunde...
Svar
13
· Visningar
1 163
Senast: _NMBA_
·
G
Hästmänniskan Funderade på en grej... Är det verkligen superdyrt att anlägga en mindre rundbana eller rakbana? Kan man göra det själv, och i så fall...
Svar
5
· Visningar
2 737
Senast: tgd
·
Hästmänniskan Jag har ett stall med två boxar som jag ska på något sätt fixa till så hästarna kan gå ute dygnet runt. Min pojke har fått bronkit och...
Svar
4
· Visningar
1 035
Hästmänniskan Var kan man hitta en utbildning om man vill bli det?? Hur lång är den? Tacksam för svar!!
Svar
5
· Visningar
5 332
Senast: MaRomer
·
Gnägg sommar 2004 på island togs vid samma tillfälle bara att den ena var i motljus och den andra hästen i medljus...vackra. *minns*
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Gullan86
·
Hästmänniskan Finns det ngn stanns man kan kolla om ett företag är seriöst eller inte? Inackoderingen i stallet läser till hästmassör men har så...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 878
Senast: tavarish
·
Hästmänniskan Har funderat en del på vad jag vill göra nästa år då jag går ut gymnasiet. Något som jag verkligen vill prova på är att jobba i ett...
2
Svar
30
· Visningar
3 055
Senast: Cambrie
·
P
Hästmänniskan Sålde en häst för några veckor sedan! Hästen hade vetrinär intyg, tjejen prov red hästen, och godkände köpeavtalet! De hämta hem...
2
Svar
39
· Visningar
3 613
Senast: ghost
·
Gnägg En bild på en ardenner med lite ovanlig färg vad jag kan se!:)
Svar
0
· Visningar
227
Senast: _L_
·
Gnägg Lina blev bara 11 år, jag saknar henne så, hon var den bästa shettisen jag någonsin ägt. I 4 år kämpade vi på emot fånget, men jag gav...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: _L_
·
Hästmänniskan Är det någon som vet om det finns nånstans där man kan hyra hästsläp i 6 månader eller upp till 1 år? Jag hörde någon som sa att man kan...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: ZorréZaid
·
Hästmänniskan Ska man göra en förprövning om man gör en spilta smalare i ett stall på 5 hästar. Den nuvarande spiltan är 2m för min ardenner men nu...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Jag får arendera en stor plan hage av min granne !! Den är ca 3 tunnland. Jag vill främst ha den till att rida på, då jag har egen...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Lunagarden
·
E
Hästmänniskan Bara funderade på om det kloka "bukefolket" har några tips till en som skall låna ut sin ponny på foder ??!?! egna erfarenheter ...något...
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: diabla
·
A
Hästmänniskan Ja, vi ska byta mattan på rampen i transporten, och vi har hittat rätt matta och så, men hur får man fast den?? Det är alltså en kraftig...
Svar
4
· Visningar
1 428
Senast: Ardnas
·
M
Hästmänniskan Hallå i solen! Har en kompis som ska köpa häst... är det någon här som har erfarenhet av försäljningsstall och särskilt av...
Svar
0
· Visningar
1 096
Senast: Mayloo
·
Hästmänniskan Har äntligen köpt ny bil och vill därmed höja totalvikten på mitt släp för att få lasta mer i det och har nu stött på patrull. Har en...
Svar
8
· Visningar
5 171
Senast: mul
·
Hästmänniskan Vi fick två hästar i höstas som båda var över 15år. Jag ringde runt till flera försäkringsbolag men det går inte att vetförsäkra en häst...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Shettisar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp