Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundavel & Ras För 1½ år sedan sålde jag mina hundar till en svensk tjej i Finland. Det var två fina rashundar av rasen Bracco Italiano, som jag tyvärr...
2
Svar
25
· Visningar
2 692
Senast: martha
·
Hundavel & Ras Jag har en fråga, som egentligen handlar om fisk, men som är lättapplicerad på hundavel. Hos fisk tar båda föräldrarna hos många arter...
Svar
9
· Visningar
961
Senast: Ainon
·
Hundavel & Ras träffade på en gammal bekant här omdagen.... började prata och de visade sig att hon hade börjat föda upp egna schäfrar, hade väl 1 hane...
2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras inom kort kommer min eng. springer spaniel få vandra vidare, så jag och min sambo har bestämt oss för att skaffa en till hund när han är...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: wtf
·
Hundavel & Ras Igår skjutsade jag grannen till veterinären med en av de finaste schäfrar jag någonsin känt. Vi hade tid kl 08.15 och mindre än 30...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag har en fråga, jag hoppas ni kan hjälpa mig......;) Om man köper en Jack russell som är reggad i JRTC kan man ju inmönstra in dem...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: Trollsan
·
Hundavel & Ras Dags att starta en westietråd tycker jag och sammankalla alla bukes west highland white terrier! Bilder är givetvis ett måste. ...
2
Svar
36
· Visningar
3 194
Senast: eldione
·
Hundavel & Ras Jag behöver lite hjälp som så många andra här.. Det är inte aktuellt med en till hund än, men såklart så går man ju och funderar och...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: Nenyah
·
K
Hundavel & Ras Va på My Dog och kikade runt idag och traskade ner till rashörnan där de presenterar lite spännande raser.. Hittade en hund som jag...
Svar
16
· Visningar
4 840
Senast: Lizah
·
B
Hundavel & Ras Har en liten blandrasvalp som är 4 mån i mitten av Januari. Jag undrar om någon har ett hum om när den vuxit färdigt (på ett ungefär)...
Svar
2
· Visningar
4 607
Senast: Roxer
·
Hundavel & Ras Finns det? Vad har man annars för möjlighet? Det gäller min tik som var hos svärföräldrarna idag. Av någon anledning kom sambons...
2 3
Svar
43
· Visningar
17 379
Senast: Jenka
·
I
Hundavel & Ras Vid det här laget har ni kanske tröttnat på alla " välja ras väljare", men jag skulle uppskatta lite tankar o ideer från er! Söker...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Lite flummig tråd kan tyckas och jag hade problem med att fundera på om den här skulle placeras på hund eller någon annat ställe så...
2
Svar
28
· Visningar
2 549
Senast: Poxz
·
Hundavel & Ras Hej hundkunnigt folk! Vad är detta för ras?? http://fokis.se/images/2009/il_430xn-59606897_38868043.jpg
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: confetti
·
Hundavel & Ras Jag och sambon ska kolla på hund, vi har funderat över massor av olika raser och ev då Engelsk springer spaniel, Kan nån med...
Svar
5
· Visningar
1 733
Senast: Lady_A
·
Svar
2
· Visningar
1 801
Senast: Kira
·
Hundavel & Ras Det finns ju en lång lista på Jordbruksverkets hemsida om ditten och datten. Min fråga är mest, hur mycket pengar rör det sig om exkl...
Svar
12
· Visningar
1 554
Senast: Niangi
·
Hundavel & Ras Jag läser ofta på det här forumet och slås av det agg som så ofta uttrycks mot de som föder upp blandraser. Jag vet själv att det...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 169
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Har en liten dröm att hålla på med hundavel när jag "blir stor". det har varit en dröm länge nu, när man var liten var det väl...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: Vaccan
·
S
Hundavel & Ras Nu har valparna blivit dryga tre veckor och fått tänder. Då verkar det inte som att tiken vill dia dom längre. Hon går in till valparna...
Svar
7
· Visningar
12 510
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp