Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Hejsan hoppsan alla hundisar, är ny här osv MEN jag har en fråga till er: jag och min sambo är sugna inom en snar framtid på att skaffa...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Orzon
·
G
Övr. Hund Vad använder ni på era hundar??? Såg en tråd någon annanstans huruvida man kunde använda hästarnas eller inte och det kunde man men då...
2
Svar
28
· Visningar
2 429
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av någon av de raserna? Jag vill att den ska funka att ha med i stallet, klara att vara ute mycket året om...
Svar
11
· Visningar
4 870
Senast: Sannis
·
M
Övr. Hund Wheaten-tjejen är nu 6 månader och vi har jättekul på valpkursen. Jämfört med de andra leksakstokiga hundarna som schäfer o boxrar är...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Wishes
·
C
Övr. Hund Som en del kanske vet så har ju jag börjat rida å sköta en häst, Bobo. Ägarna till den har några hundar, varav en har jag nu lyckats...
Svar
13
· Visningar
983
Senast: blindmelon
·
Övr. Hund Mina grannar har tagit över en tio år gammal hund korsning golden-schäfer pga allergi hos tidigare ägare. Hunden verkar världens...
Svar
19
· Visningar
1 487
Senast: martha
·
Övr. Hund Ska om ett litet, litet tag åka och hälsa på vår blivande hund, och jag undrar vad ni tycker är viktigast att fråga om? Har skrivit...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Tänkte höra hur ni som har/haft dobberman upplever dem och hur de är i behovet av motion, om de är en "skällig" ras, vad ni gör med dem...
Svar
12
· Visningar
1 537
Senast: Shettisar
·
B
Övr. Hund Jag har blivit väldigt intresserad av att träna "bruks" i och med att vi skaffade vår tik. Men nu har vi planer på att skaffa ännu en...
Svar
10
· Visningar
847
Senast: Tippan
·
P
Övr. Hund http://www.nsd.se/index.php?artikel=145202&ort=13 Riktigt riktigt hemskt :( Förstår verkligen inte hur människor kan göra så...
Svar
13
· Visningar
1 170
Övr. Hund Har fått hem vår 8 veckors dobermannvalp i lördags. Katterna var skeptiska, men har nu accepterat och förlåtit oss. Valpen däremot har...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Ett helt naturligt recept som jag tycker hjälper: Koka 1 liter vatten, Lägg i ½ burk med timjan och ½ burk med rosmarin (Ev. lite...
Svar
0
· Visningar
1 451
Senast: 1_2_3
·
Övr. Hund Ja så var det då dags igår för den stora prövningen. Jag skrev för ett tag sedan en tråd om tips hur man visar en schäfer på...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: antiloop8
·
G
Övr. Hund Någon som ska ställa ut där? Vilken dag?
2
Svar
23
· Visningar
1 439
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Nu 8 månader efter det att min gamla hund har gått bort. Är det dax att skaffa en ny. Har hemma en 7 år gammal weaten. Planen nu är att...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Ska man ge valpfoder elelr vuxenfoder till en valp på 8 veckor? Vilket är bäst? För- och nackdelar? En hund som nu är 15 månader...
Svar
13
· Visningar
7 732
Senast: GaurdianAngel
·
I
Övr. Hund Håller som bäst på att ta reda på allt jag kan om detta ämne. Och då dök denna fråga upp.
Svar
2
· Visningar
927
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Vet att det fanns en del såna här trådar tidigare, där jag svarat med "fina" idéer (hammare, tejp osv :D ). Nu har turen kommit till...
Svar
10
· Visningar
3 872
Senast: Nenne1
·
T
Övr. Hund Lillan är i höglöp. En hysteriskt kissande och flåsande hund. Kan livet bli jobbigare? Hon går runt här hemma och kommer på att hon är...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Har en tik på ca 11 veckor. Hon kissar hela tiden inne som ute. Försöker ta ut henne med ca 1 h mellanrum, men ofta hinner hon kissa en...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: cassiopeja
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp