Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Idag var vi i ett vildsvinshägn med våran jämte, så han skulle kunna möta vildsvin under lite kontrollerade former. Under hans första...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: _Runaway_
·
G
Övr. Hund Men jag har haft mina hundar hos en proffsfotograf. Fick hem bilderna igår och jäklar vad fina de blev!! :) :) Oj oj...säger jag...
Svar
14
· Visningar
1 052
Senast: linafina
·
Övr. Hund Har letat runt efter oliak foder och info om det för att lära mig mer,, nyväckt intresse :D just nu försöker jag lära mig mer om vad...
Svar
6
· Visningar
1 183
M
Övr. Hund Jag är inte världens mest hunderfarna människa, men jag lär mig, läser och går på kurs. Jag försöker aldrig glänsa, och säger jag något...
2
Svar
29
· Visningar
2 091
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Tanten njuter av vinden som kom idag! Urskönt! :D http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/01898/03168/thumbs/big/PICT0003.JPG
Svar
1
· Visningar
673
Senast: HumleMumlan
·
Övr. Hund Ute på promenaderna är han ibland nästan "besatt" av att äta gräs (gröna växer fungerar bra som substitut inomhus), och inte alla...
Svar
12
· Visningar
1 688
Senast: Carla
·
P
Övr. Hund Funderar lite smått på att skaffa hund. Inte än på ett par år visserligen, men kan inte låta bli att planera lite :) Förut ville...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: paxmojo
·
Övr. Hund hur hittar man dem? jag kommer behöva hundvakt 2 ggr i veckan hela sommaren och de som i vanliga fall brukar ställa upp är antingen...
Svar
18
· Visningar
2 987
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Fotograferade mina valpar och unghunden ikväll. Här är bilder på några av valparna. Tik hane Tik tik Unghund...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Pitbull
·
Övr. Hund Jaha nu blir det veterinären iallafall, Atlaz hälta bekymmrar mig något otroligt... Han har börjat halta, eller mer beskrivande släpa...
Svar
17
· Visningar
993
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag tänkte bara ge er en liten uppdatering om allt, ni som varit här en längre tid. En del har hunnit hända, och tyvärr inte...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: Bebben
·
A
Övr. Hund Fick hem min vita herde nu i lördags och har lite undringar om avmaskningsmedel som jag hoppas någon kan svara på. Han är avmaskad med...
Svar
14
· Visningar
2 659
Senast: linafina
·
Övr. Hund Haromdagen blev ett aldre pars shiz tzu (stavning?) ihjalbiten av en boxer pa en gata i ett bostadsomrade i Ottawa. Paret var ute och...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: PenDragon
·
S
Övr. Hund min älskade hund Mio. Det var över 1 1/2 år sen jag var tvungen att avliva honom p.g.a. cancer. Vet inte varför saknaden känns så stark...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: mosaik
·
O
Övr. Hund Nu är våra valpar snart 8 veckor och på väg att flytta hemmifrån. Jag som trodde att jag skulle vara jätte trött på valparna och vara...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Druvan
·
P
Övr. Hund Har en underbar :love: liten tik som jag funderar på att ta valpar på, MEN, hon har inga papper... Vad tycker ni? är det fel att...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: Vitsippan
·
A
Övr. Hund Jag får hem min vita herdehundsvalp till helgen och undrar om det är någon här inne som har eller känner till rasen? Skulle bara vara...
Svar
11
· Visningar
1 529
Senast: viting
·
Övr. Hund Milo har betett sig underligt nu i två dagar, han brukar vara lite pipig när han har tråkigt men inte på detta viset.. han piper...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund ... på valpen (9 veckor) Jag vill inte att min hund ska springa runt o skälla i tid o otid, det gör hon inte heller o blir hon för...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 783
Senast: HaRLeKIn
·
J
Övr. Hund På mina hundar.. den lilla & den stora ;) http://community.webshots.com/photo/103318104/344271217VcbfNm samt ett bevis på att...
2
Svar
28
· Visningar
1 593
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp