Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Här kommer det lite nygamla bilder på Perro. Han kommer frästen hit i helgen igen. Det ska bli underbart roligt! :banana: Så söt...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Jag måste få hjälp!!! :( Hur stoppar man en hund som gräver precis överallt så fort man vänder ryggen till? Han vet så väl att han...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Nu om en vecka blir jag äntligen ägare åt en söt liten valp. Då är han 8 veckor+ ett par dar.. Han är en korsning mellan Basset Hound...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Vad kan ett sådant kosta? Ungefär? Det behöver inte vara i guld och oxhuds läder, utan funktionsdugligt. Det billigaste, men bra...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: CA
·
Övr. Hund Någon kanske har uppmärksammat att jag och mina föräldrar ska skaffa en dvärgschnauzertik? Idag var i alla fall mamma och jag iväg till...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: Ferrari
·
B
Övr. Hund Vad heter den där boken om matlagning för hundar. Funderar på att börja ge min tik hemlagad mat då hon har lite problem med allergi men...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Rose
·
Övr. Hund Har som några vet min dvärgpudel hos ett par på prov. Han är 3 år och 3 mån gammal. Satte priset till 3.000 kr (kostade 9.500 som valp)...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Pitbull
·
Övr. Hund Tips Till Dig Som Ska Skaffa Valp :p :angel: Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Ferrari
·
J
Övr. Hund När han bajsar??!! Hanen jag har, schäfer på 3,5 år, började helt plötsligt för någon vecka sedan att lyfta på benet även när han...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: Flisa
·
Övr. Hund Finns det Köpeavtal för hund att ladda ner någonstans på internet? Någon som vet? Vet att SKK hade innan men tydligen inte nu. Tack...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Vitsippan
·
E
Övr. Hund Sedan ett par veckor tillbaka har jag och min sambo tingat en fantastisk pyrenéervalp som kommer komma hem till oss om en vecka...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Har ni era hundar vaccinerade?????
2 3
Svar
43
· Visningar
2 237
Senast: desiree
·
D
Övr. Hund Mina hundar har i många år ätit hemmablandning eller färskfoder. Nu ska jag av olika anledningar köpa en torrfodersäck... Jag hade först...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Daphine
·
M
Övr. Hund Vill veta allt om Irländska varghundar! Någon som kan hjälpa mig? Någon gång i framtiden, när jag är självförsörjande och har tiden och...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: GaurdianAngel
·
J
Övr. Hund Fy ushh.. Fick en adoptivshund för ca 1 månad sen :love: .. Jätte gullig på 6 månader :rofl: .. Men han skäller.. HELA tiden :cry: Det...
Svar
16
· Visningar
1 061
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag är ledig och hemma med min strax 15 veckor gamla mellanpudelvalp, och tänkte bara höra om någon har några tips på vad man kan göra...
Svar
2
· Visningar
1 370
Senast: cassiopeja
·
Svar
3
· Visningar
930
Senast: rock_89
·
Övr. Hund Eller ung och ung....sju år är väl snarare medelålder.... :smirk: Hur som helst, jag tycker min retrieverkorsning är lite stel när hon...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Trissa
·
Övr. Hund När man äntligen kommit en bit på vägen med sina problem, i vårat fall - utfall mot andra hundar. Så är det väl klart att det skall...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Godis råtta i munnen Här är en bild på vår stövare som var så väck att han inte märkte att han har godis i munnen bara :D
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp