Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min gammelman (13-årig Cairnterrier) har börjat fnysa och dra luft snabbt in och ut genom näsan, som om det är något där inne som...
Svar
3
· Visningar
1 931
Senast: Lager
·
H
Hundhälsa Är det nån som haft liknande problem? Min papillon tik på 3,5 år kissar inne på nätterna. Det är som om hon inte kan hålla sig...
Svar
2
· Visningar
1 352
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Vår hund håller på att bli galen och vi likaså. Han har slickat upp ett våteksem på rumpan och har blivit rakad där hos veterinären...
Svar
6
· Visningar
2 798
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa En av hundägarna i mitt villområde låter sin schäfer stå ute på balkongen (ca. 2*2m) hela eftermiddagen och kvällen. Den stackaren...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Tahari
·
Hundhälsa Min veterinär skrev ut Metacam åt min hund idag, då han är lite hängig och inte sig själv och vi inte hittar någon orsak. Men Metacam är...
2
Svar
20
· Visningar
17 550
Senast: Zantha
·
Hundhälsa Någon som vet hur länge man bör vänta med att bada/schamponera hunden efter att man satt på Exspot?
Svar
10
· Visningar
1 402
Hundhälsa Inte ur ålderssynvinkel nu, utan mer med tanke på värme/kyla. Kan man låta fyrbeningarna bada redan nu, trots att det är iskallt i...
Svar
10
· Visningar
1 446
Hundhälsa Jag har under de senaste dagarna uppmärksammat en förändring i huden på min ena hund. Det började väldigt vagt men idag syns det väldigt...
Svar
8
· Visningar
18 109
Senast: Swat
·
L
Hundhälsa En bekant har en hund.. Vi upplever henne som vaktande. Hon kan tex leka med en gubbe, bekantens styvfarsa, som hon känt sen hon...
Svar
1
· Visningar
746
D
Hundhälsa Min lilla debbie kliar sig (sedan december) och det har blivit tre kala fläckar på hennes päls. På två av fläckarna har hon något sorts...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: DebbieBlue
·
G
Hundhälsa Någon här inne som har haft samma problem? En av våra hundar va ute på en olycka i helgen och trillade ner från ett hinder och vred...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Miao
·
J
Hundhälsa Nu vet inte jag om en tråd redan finns med min fundering, men hittade dock ingen. Finns den så länka gärna till den :p Jag har iaf...
2
Svar
21
· Visningar
12 053
Senast: vallhund
·
M
Hundhälsa Idag rök mina två hundar ihop över godis som låg på marken, det var första gången unga goldentiken Alice sa ifrån när min äldre...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: fijja
·
L
Hundhälsa nu har min stora kärlek,min bästa vän,mitt barn Laika somnat in för gott.hon somnade in väldigt lugnt och fint enligt min familj som var...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: petra_el
·
Hundhälsa Nu står det alltså i aftonbladet att torrfoder kan göra hundar sjuka och förkorta livslängden med 3 år. Länk till texten...
Svar
9
· Visningar
2 254
L
Hundhälsa som jag tidigare har skrivit kommer min underbara själsfrände få somna in i morgon pga av en tumör i näshålan. allting har gått så fort...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Yeah
·
L
Hundhälsa min hund har under en tid drabbats av något som veterinären trott var noskvalster men i går,efter att de sövt ner henne och gjort en...
Svar
9
· Visningar
11 969
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min hund beter sig skumt, har en vet-tid på måndag men måste få höra vad andra tror. För en månad sen låg hon på köksgolvet när jag...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: citron
·
Hundhälsa Det finns ju en uppsjö med torrfoder och jag letar efter dem som har bara EN proteinkälla. Vad finns det för några? Fick reda av...
Svar
12
· Visningar
1 553
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Ja som rubriken lyder så funderar jag på hur "gammal" en valp bör vara innan den börjar gå i trappen hemma. Vi hämtar hem en riesenvalp...
Svar
11
· Visningar
3 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp