Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Hundhälsa Har tidigare skrivit en gammal tråd om min curly. Han har diagnoserad Artros i vänster has samt lindriga benpålagringar. Han röntgades...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Schäfertiken är 8 år nu och har varit pigg som en pelikan - fram till för en månad sedan! Hela vintern har hon farit fram som en...
Svar
7
· Visningar
2 874
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vad tror ni det är? Hämtade Mulle i fredags och med ett 2 timmar gammalt veterinärutlåtande UA och han var inte halt eller svullen...
Svar
7
· Visningar
1 433
Hundhälsa Är på vippen att skaffa valp, efter mycket sökande har jag valt uppfödare och tiken är parad. Så nu väntar jag spänt. :banana: Läser...
2
Svar
26
· Visningar
2 555
Senast: Jenka
·
Hundhälsa No bite som man har till hästar, är det giftigt för hundar? Jag tänkte nämligen använda det då min hund gnager bort päls på ena tassen...
Svar
9
· Visningar
3 057
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Jag har ju skrivit i ett par trådar här på Buke om min Beauceronhanne som sysslar med ett mycket märkligt, och fruktansvärt enerverande...
Svar
18
· Visningar
13 175
Hundhälsa Och då menar jag inte hur mycket man behöver aktivera utan hur man aktiverar. Det är en tanke som har väckts på senare tid då jag har...
Svar
4
· Visningar
1 060
Hundhälsa Min lilla JRT är en riktig fena på att fånga möss. Problemet är inte att hon fångar dom, problemet är att hon äter dom. Jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
4 034
Senast: KisseNova
·
Hundhälsa vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden så moderator får gärna flytta den... ni som har erfarenheter kring ringorm, kan en hund...
Svar
5
· Visningar
1 385
Senast: tinissen
·
Hundhälsa Vi har en jättetrevlig leonberger tik som vi aldrig haft några problem med egentligen.Hon är lugn,snäll mot katterna och hästarna och är...
Svar
2
· Visningar
1 769
Senast: skjona
·
Hundhälsa Hittar inte mitt vaccintyg till hunden:/ Måste alltså göra om grund vaccinationen igen. Men..... Är det 1 eller 2 sprutor? Dvs vid...
2
Svar
38
· Visningar
3 552
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Nu har det hänt något märkligt. Var på Sök kurs i helgen med vår golden tik. allt som vanligt och hon kämpade på med den glöd hon...
Svar
15
· Visningar
4 428
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Fick reklam via mail om Husse´s fästing Minus, som skulle vara en helt naturlig produkt!! Någon som vet något om medlet och kanske rent...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: peace
·
Hundhälsa Var hos vetten igår med tiken,då jag tycker att hon kissar väldigt ofta. Urinprov togs,och vissa värden var förhöjda,men vi skulle...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: TantEster
·
H
Hundhälsa Jag är en mindre vetande person inom området och undrar nu var ni tycker och tänker och vad som faktiskt gäller. Jag har en tid...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Ja min 4 snart 5 månaders valp hade imorse MASSA grönt gojj i ögonen :( Han har haft lite i ena ögat i går (torsdag) men nu är det som...
Svar
5
· Visningar
1 447
Hundhälsa Hur gör ni som har hunden med er i bilen sommartid? Klarar den att sitta ensam i bilen en kort stund utan att bli för varm? Klarar en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 071
Senast: Gabriol
·
Hundhälsa Min pappas hund och våran hund brukar leka tillsammans, samt tar vi koppelpromenader med dom, och tränar å så. Vi gör detta flera...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: Fanzia
·
Hundhälsa Vore jättetacksam om ni kunde hjälpa mig med detta! Det är såhär att för tre år sedan så skaffade jag en hund när han var ett år...
Svar
7
· Visningar
982
Hundhälsa Idag började Viltspårkursen - JÄTTEroligt och intressant och inspirerande! Men vi använde inte rådjursklöv, som jag är van vid, utan...
Svar
4
· Visningar
5 207
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp