Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Härromdagen hittade jag en supersnygg kyra-jacka på nätet, och nu hittar jag den inte igen! Jo, på Kyra-sidan men där kan man inte se...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Sheena
·
K
Utrustning Hej! Jag undrar vad det är för skillnad på fasta och rörlig skänklar på ett kandarbett? Vilket är bäst/rekomenderas? Sen undrar jag oxå...
Svar
19
· Visningar
2 172
Senast: Colleen
·
J
Utrustning Min ponny är jätterädd för smällare och raketer! Vi täcker alla fönster och har på radion dessa hemska nätter vid nyår, påsk och valborg...
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: igbest
·
O
Utrustning dressyrsadel till \"unghäst\", tips önskas Ska framåt sommaren sätta igång mitt femåriga sto som fram tills nu mest har lämnat föl. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: MaLinn
·
Utrustning Ska man linda med lr utan paddar under när man rider? Läste i Min Häst att man ALLTID ska ha paddar under ridbandage, men dom flesta i...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: suisyola
·
Utrustning Sitter och tittar på H**ks hemsida, och funderade över en sak på denna sadeln, den har TRE långa stroppar, hur ser det ut egentligen...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: _Dieldi_
·
S
Utrustning Når et hodelag har hengt lenge på et fuktig sted, börjar det å MUGNE... Forstår ni? :o Hvis jeg vasker med salsåpe og smører med...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Petunia
·
P
Utrustning Hej! Vet någon ett bra bett som man kan använda om hästen hänger mycket i handen? Min häst gör det och det är superjobbigt! :( Han...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Chough
·
C
Utrustning Jag rider min häst på tredelat eftersom jag hört att det är det snällaste för hästens mun(?) detta har funkat bra men då han är ganska...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: Seabaz
·
M
Utrustning Sitter här med transportköpar tankar och funderar. Skulle ju gärna vilja ha ett eget släp men det tar nog ett tag innan det finns pengar...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: MaLu
·
Utrustning Finns det anatomiska westerngjordar? Jag tycker att de flesta w-gjordar är stora och tjocka. Skulle vilja hitta någon nättare eller en...
Svar
4
· Visningar
1 342
Senast: mahlmt
·
Utrustning tänkte beställa ett ländtäcke därifrån, i bävernylon. Vad tycker ni om sakerna därifrån? hur lång tid tar det innan man får paketet...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: Domaren
·
B
Utrustning Det finns en tråd om utrustning på dressyr just nu och mer än varanann som har svarat har skrivit med en pad av något slag. Är det ett...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 344
Senast: miss_willow
·
Utrustning Ni här inne brukar ju ha stenkoll, så nu undrar jag om någon av er vet om det finns någon säljer ovantående via internet....
Svar
6
· Visningar
796
Senast: mai
·
T
Utrustning Ska köpa ett hansboschabrak (:love:). Bild på schabraken. Ska köpa från Lillhästen i Stav som skriver såhär: Eh? Fattar ingenting...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: mustbeforever
·
Utrustning Krubbor med \"plopp\" Finns det krubbor "med plopp" i botten eller måste man "tillverka" det själv? Jag antar att det måste finnas...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: martina
·
J
Utrustning Finns det någon som möjligtvis har en arab med samma ¨problem¨som min? Eller någon kanske har tips ändå. Jag måste köpa ny sadel och det...
Svar
14
· Visningar
1 489
Senast: AnetteJT
·
E
Utrustning Jag tycker att man ofta hör att pessoabettet är ett jätte dåligt bett och att det är det värsta man kan stoppa i en hästs mun ?! Jag är...
2
Svar
27
· Visningar
2 017
Senast: HannaZ
·
Utrustning Har den kilbossor eller traditionella bossor? Enligt Eriks Hästshop har den kilbossor och enligt sadelsidan har den EJ kilbossor...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Fraise
·
A
Utrustning Ni som använder Neopren Boots till era hästar, vad har ni för stl. Fram och bak, samma eller olika? :confused:
Svar
13
· Visningar
995
Senast: Puh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp