Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Provsatt en sån idag, vilken härlig sadel! Nån som har en sån? Den kostade 8500, är så sugen på att köpa den...måste bara bättra på...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Bri
·
Utrustning Nån som beställt dom ridbyxorna? är dom bra? funderar med tanke på att priset är relativt lågt på dom eftersom det är en helskodd ridbyxa.
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Hej allihpoa! Eftersom jag inte direkt har råd att köpa nån grön värmlandsvagen boogi än på några hundra år, är det bara till och...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: Dragonfruit_
·
S
Utrustning Vad är skillnaden på dom? Är dom bra? Har tidigare haft en Charles Owen men ska byta hjälm nu. Funderar på en av dom, men är dom...
Svar
7
· Visningar
786
Senast: _Peplis_
·
P
Utrustning Hej! Har någon Jacson Jodphursen. Hur är storlekarna och kvalitén dom? Passar dom till Jacson Leggings i Nappa? Eller finns det någon...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: piggis_83
·
P
Utrustning typ: Dessa Fast oskodda eller knäskodda. Vilka märken och modeller vet ni har det?
Svar
13
· Visningar
928
Senast: Axelle
·
Utrustning Jag har stora problem att hitta en sadel som passar min häst. Hon har i princip ingen manke och är väldigt rund :o Det gör att nästan...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: _EVL_
·
Utrustning Hur ska en sadel ligga egentligen? Jag hittar ingen sadel som passar mig skrutt. Den bästa sadlen jag har hittat = den ända som inte...
Svar
6
· Visningar
2 299
Senast: Fifflan
·
I
Utrustning Är det någon skillnad på vilka spännen på tömmarna man har, vanliga spännen eller hakar? Rent funktionsdugligt och hållbart.
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Iza
·
Utrustning Är det nån som vet hur Eventtäckena är i storlekarna - stora eller små? Min ena häst brukar ha 145 cm. eller 155 cm. Vilket ska jag välja?
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Vart kan man köpa Shires Typhoon Regntäcke? Och vad kostar dom ungefär? Är dom hållbara med bra passform till en fjording?
Svar
6
· Visningar
1 623
Senast: RebeckaKihlberg
·
L
Utrustning Är det bra kvalisort på dem? Jag funderar på att köpa ett par läderridstövlar, mina första, och pappa kanske inte vill betala någon...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: turbofling
·
S
Utrustning tycker ni att det är ngn större skillnad på WINTEC 500 DRESSYR & WINTEC 500 DRESSYR CAIR ? Är det ngn skillnad på passformen etc på...
Svar
6
· Visningar
2 477
Senast: alisson
·
T
Utrustning Jag vet att det har tagits up tidigare men äsch..jag ser om det är någon som vill svara på just mina frågor: Har en plats som är ganska...
Svar
4
· Visningar
1 983
P
Utrustning Jag har lånat hem en Wintecsadel på prov, och provred i den idag. Nu är det så att bossorna ligger inte an mot ryggen när jag inte...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: domino
·
V
Utrustning För nästan exakt ett år sedan köpte jag ett par Tampa läderstövlar från henrikssons.se för pengar som jag jobbat ihop. Sedan dess har...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Dragonfruit_
·
A
Utrustning Behöver ett nytt vintertäcke till nästa vinter, och tänkte ligga ute i god tid så att jag kan finansiera det hela utan att ruinera mig...
Svar
5
· Visningar
1 460
Senast: Axelle
·
M
Utrustning Hej! Vilka klippmaskiner använder ni? Jag kommer att använda maskinen ganska sällan. Har någon av er erfarenhet av de billigare...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: misan
·
S
Utrustning Härromdagen hittade jag en supersnygg kyra-jacka på nätet, och nu hittar jag den inte igen! Jo, på Kyra-sidan men där kan man inte se...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Sheena
·
K
Utrustning Hej! Jag undrar vad det är för skillnad på fasta och rörlig skänklar på ett kandarbett? Vilket är bäst/rekomenderas? Sen undrar jag oxå...
Svar
19
· Visningar
2 169
Senast: Colleen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp