Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad har ni för läderstövlar? Pris? Färg? Hur ser dom ut? Hur är dom att rida i? Snygga?
2
Svar
24
· Visningar
2 082
Utrustning Vart kan man få tag i lösa delar till täcken, t.ex. T-spännen till gjordarna? Söker även snygga, hållbara kantband och...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: pinky
·
J
Utrustning Hej! Planerar att införskaffa en ny sadel. Har haft lite funderingar på en Amerigo-sadel. Är det någon som har erfarenhet av dem...
2
Svar
33
· Visningar
10 801
Senast: Jutka
·
Utrustning Vad är det för sadel? Någon som vet något om denna??
Svar
8
· Visningar
1 023
M
Utrustning Red för första gånger med läderridstövlar igår å vikken känsla det var!! Omslutet satt ju som berget och man kunde koncentrera sig på...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: beauspirit
·
P
Utrustning Kom på mig själv att jag lovade någon :confused: att kolla hur den billiga barnridbyxan va.... har varit o kollat nu. passformen...
Svar
1
· Visningar
948
Senast: Spirelli
·
M
Utrustning Jag undrar vad det finns för nackdelar / fördelar med ett rakt bett ? Har ett tredelat bett på min häst nu, men hon är himla stark, så...
Svar
16
· Visningar
17 939
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har två gamla täcken som absolut inte passar min häst, de är för små. Ett är av tunt bomull och ett är ett tjockare stalltäcke...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: knyttet
·
P
Utrustning Hur är det med de täcken som är i bävernylon? Är det ett vatten/vindtätt material som man kan använda som regntäcke eller vad är poängen...
Svar
7
· Visningar
1 460
Senast: Pyrusan
·
H
Utrustning Beställde börjes helskodda rider.Vilka byxor,dom var supersköna. :bump: :banana: :banana: Mina gamla byxor med ca 14 år på nacken ryker...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: piggis_83
·
Utrustning ... kan det duga att sy ett täcke av? Var och klämde på det häromdan och det verkar inte vara av dålig kvalité direkt, men är lite...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: pinky
·
A
Utrustning Under vintern som varit har jag använt Nellans stalltäcke ute i hagen under vintertäcket när det varit som allra kyligast. Jag är nöjd...
Svar
6
· Visningar
1 518
Senast: Axelle
·
C
Utrustning Vad rider ni som är gravida i för byxor? Har ingen lust att lägga ut en tusenlapp på ett par speciella mammaridbyxor när man ändå bara...
Svar
4
· Visningar
1 552
Senast: Welsh
·
Utrustning Är det någon här som har eller har ridit i en dressyrsadel av märket Lovatt & Ricketts?? Det är en engelsk sadel. Jag har en sådan men...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: eldshestra
·
H
Utrustning Nån som har en? Vilken sort, hur tycker du den fungerar. Är lite skeptisk till stigläderanordningen. Gör tyngden i stigbyglarna inte att...
2
Svar
34
· Visningar
2 332
Senast: Cilva
·
T
Utrustning Någon som provat deras produkter? Min pålle har en senskada som inte riktigt vill läka och jag fundrera på att köpa vaddstycken till...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Tomaten
·
Utrustning Såna här fleeceplädar man kan köpa på Eko, Coop mm, andas dom? Kan man göra ett täcke åt hästen som man sen kan använda som stall och...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: Petunia
·
F
Utrustning Hej! Jag undrar lite var man kan hitta Apalossa Dressyr sadlar,om någon har en sådan och vart ni har köpt den,om det finns några aukt...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Boj
·
Utrustning Vet nån här var man kan beställa travtäcken med namn på? Där man kan välja färg och kantband. Jag vetet att Biderman säljer...
Svar
5
· Visningar
1 619
Senast: domino
·
S
Utrustning Finns det nån "måttstock" för att se hur stora bootsen ska var? jag har nämligen ett par medium boots på min ponny, men jag vet inte om...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp