Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag använder CC suiten i jobbet och vi skulle nu vilja skapa en interaktiv bild för att illustrera delar av vår verksamhet, jag är inte...
Svar
5
· Visningar
392
Senast: Aliche
·
Äldre Behöver tips på överkast eftersom de lokala butikernas utbud var minst sagt snålt. Kraven är som följer: * Ska passa 120-säng * Inte...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Så mycket nytta han har gjort i kampen om rättvisa, resursfördelning och mänskliga rättigheter. Tack för allt du har lärt mig Hans :bow::(
Svar
18
· Visningar
1 005
Senast: Marty
·
Äldre Försöker hitta något nyttigare alternativ än tårta/fikabröd att bjuda på när jag fyller. Men vad? Gärna något som kan göras dagen innan...
2
Svar
23
· Visningar
2 203
Senast: TygerTyger
·
Äldre 16000 med uppehållstillstånd väntar på sina familjer. 3-5 personer i varje familj..hur ska vi ordna palts för dem?
Svar
0
· Visningar
200
Äldre Jag och sambon kollar gärna en tv-serie på kvällen men nu behövs ny inspiration. Önskas: Gärna spännande men inte otäckt Gärna politik...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 975
Senast: hoppsann
·
Äldre Behöver övervaka en byggnad med kamera där det inte finns någon fast uppkoppling. Finns det någon lösning via mobiltelefoni?
Svar
16
· Visningar
1 380
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Har börjat fundera i banorna att flytta hemifrån snart då jag i maj/juni kommer få en fast deltidstjänst på mitt nuvarande jobb (endast...
2
Svar
22
· Visningar
2 709
Senast: Kilauea
·
Hemmet Ni som har köpt gårdar som varit taxerade som jordbruksfastigheter, har ni behövt amortera? Vad jag kan läsa mig till så är de fråntagna...
Svar
7
· Visningar
6 677
Senast: skogaliten
·
Skola & Jobb Är det jag som är känslig eller hur långt är ett snöre? Jag har en arbetskamrat som jag tycker om och jag antar att hen gillar mig med...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 238
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Jag brukar inte ha problem med hyn annat än att den är känslig. Det löser sig dock genom att använda rätt produkter, ibland gå utan...
Svar
12
· Visningar
843
Senast: Aliche
·
Äldre Finns det? Streamar mycket och gör snabbt slut på mina 100 gb. Betalar redan över 500 i månaden för bredbandet så kan inte köpa extra...
Svar
8
· Visningar
754
Senast: åke
·
Fritid Skulle behöva bra tips då jag noll koll på häckar, förutom den jag sitter på som iof uppfyller mina kriterier. :) Den skall gärna bli...
2
Svar
23
· Visningar
2 843
Senast: Luff
·
Äldre Ska äta dumplings för första gången imorgon, men vad serverar man till förutom sås? Känns lite lite om man bara ska äta dumplings...
Svar
6
· Visningar
15 082
Senast: starcraft
·
Äldre Har riktiga "problemfötter", ostabila, höga fotvalv och för korta hälsenor, som allt i sin tur gett förstörda hälar, har inga kuddar...
2
Svar
21
· Visningar
1 941
Senast: svea
·
Äldre Vi kommer vara i Jönköping på lördag, ca 6 timmar mitt på dagen, vad ska vi hitta på? (Vi är två par i 30-40 års åldern utan barn) :)
Svar
15
· Visningar
661
Senast: MalinJ
·
Fritid Finns det fler som spelar? Jag skulle tro att jag är den äldsta som spelar men det är ju kalaskul! :o:D Om vi är fler kanske vi kan...
Svar
8
· Visningar
2 508
Senast: Is
·
Äldre Någon som vet vilket företag som kan tänkas vara ansvarig för en stor röd helikopter som flyger jättelågt över flera gårdar med många...
2
Svar
31
· Visningar
11 458
Senast: Booknook
·
Äldre Hur ser det ut hos er? Är det svårframkomligt nu med tanke på det lilla vita som trillar ner :confused:. Borde man inte förbjuda...
73 74 75
Svar
1 494
· Visningar
89 432
Senast: Lycan
·
Kropp & Själ På baksidan av mina lår och på skinkorna har jag väldigt synliga porer och får väldigt lätt finnar. Även synliga porer på framsidan av...
Svar
11
· Visningar
1 807
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp