Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Finns det fler som spelar? Jag skulle tro att jag är den äldsta som spelar men det är ju kalaskul! :o:D Om vi är fler kanske vi kan...
Svar
8
· Visningar
2 520
Senast: Is
·
Äldre Någon som vet vilket företag som kan tänkas vara ansvarig för en stor röd helikopter som flyger jättelågt över flera gårdar med många...
2
Svar
31
· Visningar
11 612
Senast: Booknook
·
Äldre Hur ser det ut hos er? Är det svårframkomligt nu med tanke på det lilla vita som trillar ner :confused:. Borde man inte förbjuda...
73 74 75
Svar
1 494
· Visningar
89 467
Senast: Lycan
·
Kropp & Själ På baksidan av mina lår och på skinkorna har jag väldigt synliga porer och får väldigt lätt finnar. Även synliga porer på framsidan av...
Svar
11
· Visningar
1 809
Senast: pimy
·
Äldre Har ni några trevliga tips på mysiga, mindre städer eller orter man kan besöka över en weekend typ nu? De ska vara nåbara från Stockholm...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 786
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Min tonåring, 14 år, har det senaste 1,5 året varit förkyld (och hemma från skolan några dar) i snitt två ggr/månad. Halsont, huvudvärk...
Svar
6
· Visningar
588
Senast: marsve
·
Skola & Jobb ... säger jag inte när jag ringer jobbsamtal. Eftersom den absoluta majoriteten av dem är till folk jag inte känner säger jag "hej, det...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 005
Senast: kryddelydd
·
Äldre Hur får de tag på deltagare? Vem vill vara med i det? Jag är så förundrad över hur någon kan ställa upp på något sådant.
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 568
Senast: Saeta
·
Äldre Så min telefon har dött..... Idag var jag inne i telia butiken för att skicka in den på service men man måste tydligen stänga av...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: lisa412
·
Äldre Idag på IWn spelade instruktören en låt jag vill hitta igen. Den är lite fartig (sådär så den passar till konditionsintervaller) och...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: Wysiwyg
·
Skola & Jobb Skriver en rapport där den mesta av faktan kommer från webbsidor, till skillnad från mina normala artiklar där källorna till 80% består...
Svar
4
· Visningar
538
Senast: Idas
·
Skola & Jobb Hej. Är det någon här som jobbar på turistbyrå? Skulle vilja veta lite mer om vad det innebär. Vad finns det för arbetsuppgifter vad är...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Silver Girl
·
Skola & Jobb Är det någon här som sökt ett patent? Inom Sverige tänkte jag. Jag har en grej (kommer inte skriva ut vad det är tyvärr, finns anledning...
Svar
12
· Visningar
889
Senast: AraSlei
·
Äldre Blev visst det idag, typ fadder om jag förstod det hela rätt. Hjälpa flickor som gifts bort i alldeles för ung ålder. Jag har funderat...
Svar
17
· Visningar
882
Senast: mandalaki
·
Äldre Hur lång tid tar det för ett brev att ta sig från Spanien till Sverige (sydsverige, om det gör någon skillnad)? Jag vet inte hur det har...
Svar
3
· Visningar
1 700
Senast: bettysmatte
·
Skola & Jobb Är det någon här som läser till socialpedagog eller har läst? Vad jobbar ni med, ni som är klara? Hur lång tid tog utbildningen? Vad...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: mooi
·
  • Låst
Kropp & Själ Det är kallt här idag så jag funderar på att göra särbons heta saffranssoppa till middag, den värmer bra. Till frukost blir det äggröra...
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
71 189
Fritid Någon gång för ett par år sedan när jag aktiverade icloud för min iphone så överfördes alla bilder jag hade på datorn till telefonen...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: starcraft
·
Relationer Jag är i en relation som inte är bra. Jag får ofta köra hur tjock jag är, att jag inget kan, är en idiot, dum i huvudet etc. Jag har...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
17 344
Senast: bumpo
·
IT & mobiler Jag har en film på telefonen som jag ska försöka skicka till en teknisk analfabet. Hur gör jag lättast? Filen är för stor för att skicka...
Svar
15
· Visningar
877
Senast: Raderad medlem 120709
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp