Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jjag beställde precis en uhip-jacka. Men när den kom så satt den jättetight i midjan och runt höfterna men var jättestor runt armarna...
2
Svar
25
· Visningar
1 409
  • Låst
Äldre Jag stör mig alldeles ohyggligt på en funktion som är tänkt att hjälpa mig. När jag ska betala i en webshop kickar datorns bankskydd in...
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
125 402
Senast: Ceta
·
Relationer De senaste veckorna har jag noterat två saker: 1. Jag är väldigt laid back som person. 2. Jag har inte den blekaste hur jag ska bemöta...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 013
Hemmet Vad har ni för lampa i hallen? Gärna bilder! :) Jag har en tråkig plafond som jag vill byta ut men vet inte med vad. Har öppen...
Svar
6
· Visningar
2 170
Senast: Monstrea
·
Kropp & Själ Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Skorpion76
·
Trädgård & Växter Jag har aldrig lyckats hålla växter vid liv, de dör en plågsam död i mina händer och jag har aldrig haft något intresse förän förra året...
Svar
5
· Visningar
1 466
Senast: eyz
·
Äldre Åt en mögelost för ett tag sen som jag gillade men glömt namnet på :arghh: den var ganska mild och jag tror den hette något på c. Kanske...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: Pancakes
·
Äldre Vad är det jag ska titta på när det gäller hållbarhet? Är det hur gammal den är, hur många mil den gått eller hur många ägare den haft?
Svar
15
· Visningar
696
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Kan man vända sig till facket om man har fel lön? Kollade vårt kollektivavtal och jag har ca 20-30kr mindre i timmen än vad jag ska ha...
2
Svar
22
· Visningar
2 049
Senast: Silver Girl
·
Skola & Jobb Denna termin blir sista terminen på KOMVUX och till hösten är planen att söka till högskolan, närmare bestämt lärarprogrammet med...
2
Svar
22
· Visningar
2 225
Senast: millen
·
Skola & Jobb Det var jättesvårt att sätta en passande rubrik! Jag jobbar i dagsläget med administration och ekonomi på ett privat företag. Skickar...
Svar
9
· Visningar
832
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag hittar ju LAS men den behandlar ju bara uppsägning och turordning inte vad som gäller om man vill minska någons arbetstid från 100%...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: swemale
·
Relationer För nu gick det inte längre. Man har misslyckats med att röja SD ur vägen. Det är SD som fortfarande bestämmer vilka frågor som är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 316
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Nu blev det fint väder igen och jag vet att det kommer att göra ont. Och inte bara på mig. Jag får be ungdomarna på jobbet att lägga...
Svar
12
· Visningar
1 486
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Sakta men säkert närmar det sig grillsäsongen. Vi flyttade till hus I höstas och nu önskar sig sambon en grill.(till min stora...
Svar
4
· Visningar
571
Senast: ricca
·
Äldre Sen jag slutade rida för åtta månader sen har mitt liv varit lite halvtrist och tråkigt. Jag slutade av lite olika anledningar men...
2
Svar
34
· Visningar
1 870
Senast: *tove*
·
Äldre Tonåringen vill läsa Mein kampf (Adolf Hitler) och jag vill vara redo att diskutera den när hen läst klart, gärna kunna fortsätta med...
2
Svar
35
· Visningar
2 197
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Detta är nog också en "vad hände"tråd. Jag tänkte att jag också skulle fråga om någon kan ge en förklaring på vad som hände mig i...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: kolblakkur
·
Äldre Jag och min sambo ska flytta till Oxelösund eller Nyköping med omnejd och jag har lite funderingar på vilka områden som är bra och lugna...
2
Svar
38
· Visningar
5 847
Senast: svea
·
Tjatter Sitter (ligger...) hemma och är sjuk, och nu börjar lite energi så sakta komma tillbaka. Inte så att jag kan dra igång med alla vanliga...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp